Vietnam!


This journal has been deleted.
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom



Comments only available on published blogs

1st December 2008

Heerlijk verhaal weer, meid, wat zien jullie een boel. Moet zeggen dat vooral de rit met de easy riders me wel aansprak, sentiment noemen ze dat. Reden ze toch wel op motoren met hoge sturen? Veel liefs.
1st December 2008

Impressed
Hai Mop! Ben ik weer ;) mooi verhaal weer...Ben trots op je dat je je reis zo afwisselend houdt en niet zoals ik eigenlijk alleen maar shopt haha, maar na al je culturele tripjes vind ik dat je t nu ook wel verdiend hebt dus schaf gerust een nieuwe garderobe aan, mijn zege heb je ;) Veel plezier nog! Miss you...X
2nd December 2008

mooi zeg, die zuindduinen!!!
6th December 2008

Je moet reisboeken gaan schijven
Hoi Kirsten Je stukjes worden steeds leuker, het lijkt me daar ook fantastisch. Misschien moet je maar je eigen lonely Planet gaan schrijven, je hebt al zoveel gezien. Nog een uurtje en dan stappen we op de tram voor onze grote reis. We zijn helemaal klaar voor ons grote avontuur. Dikke kus van Corry en van mij
8th December 2008

Hey nichtje! Leuk verhaaltje weer om te lezen!! leuk geschreven!!! En leuke fotos jij vietnameesje hahaha liefs
14th December 2008

Mooie verhalen en belevenissen , Kirsten! je maakt ons wel nieuwsgierig, lijkt ons leuk om allemaal me te maken. Je zult wel een bijzondere Kerst krijgen. Heel veel lpezier verder. liefs Titia
23rd December 2008

hey kirsten, vietnam daar wil ook een keer heen! lijkt me een prachtig land geniet er van :-) liefs

Tot: 0.077s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 49; dbt: 0.0552s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb