Fra Pernille og André

Asia » Vietnam » South Central Coast » Quảng Nam » Hoi An
February 1st 2008
Published: February 1st 2008

Kære alle

Det er gået op for os, at 14 mailadresser er blevet slettet fra vores Travelblog. Hvis I ikke har modtaget nogle mail fra os, de sidste par dage, kan I læse alle vores rejsebreve på www.travelblog.org/Bloggers/past Klik herefter på View Full Entry og I kan læse rejsebrevene i fuld længde.
I hører snart fra os igen, hvem ved måske i overmorgen :-)

Hilsen André

1st February 2008

No problems!
We read you loud and clear. Både fra arbejds emailen og den private :-) Pas på hinanden! Hilsen Kim
2nd February 2008

Har kun modtagert de 2 første breve. Har tænkt at det var mærkeligt. Dejligt at blive opdateret igen. Håber I nyder livet. Knus fra Hareskoven
4th February 2008

har modtaget alt
ingen problemer med mail, venter jeres kasser kram mor
8th February 2008

Tilbage i Cph.
Hola alle 4. Abla espanol?? Vi har ikke haft problemer hidtil med travelblog. Checkede travelblog i Santiago og sendte en comment, men kan ikke se den i oversigten. Den ligger måske og svæver et eller andet sted derude. Er netop vendt tilbage fra Sydamerika efter 14 timers flyvning Santiago til Paris med masser af turbulenser, så jeg kunne ikke sove. Efter 48 timer i vågen tilstand har jeg nu sovet i 20 timer og er nogenlunde frisk. Vi gjorde 4 byer på 10 dage, sejlede i lystyakt i deltaet ved Buenos Aires, kørte i bus gennem de imponerende høje, flotte Andesbjergene og smæskede os i store sydamerikanske bøffer. Støjen i storbyerne kan vi godt genkende - øredøvende trafikstøj samtidig med aircondition og musikken, der strømmede ud af højttalerne. Støj må være noget man vender sig til. Har set masser af meget pittoreske steder, men det må I vente med at høre mere om til vi ses. Især Buenos Aires har oversået med butikker med lækre, billige varer. Sydamerika er dejligt eksotisk med stor forskel på fattig og rig og rigelig med forureningsproblemer, men en verdensdel, der absolut er værd at besøge. Det sætter også tingene lidt i perspektiv i f.t. problemerne herhjemme. Afsæt et par dage til billedudveksling - vi har også nogle stykker. Knus og kram og fortsat god rejse. Farmor
10th February 2008

knuzzz
Hej alle 4, har modtaget alle rejsebreve fra jer med stor glæde. Glæder os til at se jer snart pas godt på hinanden. Knus fra Heidi og co.
13th February 2008

Hej Pernille
Hej Pernille og co. Tusind tak for alle dine spændende mails - du er en fantastisk rejsebeskriver : ) så hvis du en dag bliver arbejdsløs ved du hvad du kan lave..... Det lyder jo helt vildt dejligt alt det I oplever og det bliver sjovt at høre om når du er tilbage igen. Jeg synes lige at du skal vide at jeg ( Ann ) har 25 års jubilæum og holder reception d. 3. marts kl 14.30 i kantinen. Det er din første dag så det er selvfølgeligt lidt ærgerligt men det går nok. Så bliver du da modtaget med maner : ) Vi glæder os til du er tilbage her igen og også lægerne synes det bliver godt at få dig på stuerne igen... Du skal også vide at ledelsen har besluttet at Karen skal oplæres hernede og begynder sin oplæring sidst i marts.... så må vi se Hav det rigtig godt og nyd det. Knus til jer alle Bente, Irene og Ann

Tot: 0.044s; Tpl: 0.018s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0189s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb