Vietnam - Good morning Vietnam

Asia » Vietnam » Red River Delta » Hanoi » Thuy An
May 4th 2013
Published: May 4th 2013

Hi dudes!

tijd om het roest van de blog te schuren, weer een laag eelt te kweken en te gaaaaaan met die rugzak!

Moet zowat de minst voorbereide reis ooit zijn: geen van ons is voorbij pagina 54 in de capitool geraakt 😊 Dus Hanoi, waar we landen straks, zal een verrassing worden! We hebben nog een ganse vlucht om tussen blijtende kinderen en zwetende & snurkende passagiers verder te lezen den informatieve schok te beperken.

Over 10 minuten vertrekken we hier naar Zaventem, dan naar Bangkok en dan doorvliegen naar Hanoi.

So keep posted fella's, we'll miss ya!

Cheers,

Anouksken & Wouter.

5th May 2013

Hanoi
Hou jullie vast...hoedjes, mondlapjes, kleine mensjes en duizenden bromfietsen. En nu volop genieten, keep it safe in het verkeer!
6th May 2013

have fun!
Go, go, go!
6th May 2013

geniet er maar van
Beste toekomstige meter en peter, Hopelijk zijn jullie goed aangekomen en heb je tijdens de vlucht toch nog de nodige informatie opgemomen uit de reisboeken. Geniet ervan en wij wachten op de toekomstige blogs en foto's. Veel xxx Van Nathalie, Patrick en mama

Tot: 0.122s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 56; dbt: 0.059s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb