Turen går til Cat Ba

September 11th 2012
Published: September 14th 2012

nam

Hej derhjemme

Efter en enkelt aften i Ho Chi Minh, hvor den stod på pubcrawl og Tiger i rigelige mængder, tog vi et fly til Hanoi. Herfra en helt vanvittig taxatur/færgetur til en ø der hedder Cat Ba som ligger mellem Halong Bay og Lan Ha Bay. Øen en klippeø klædt i et grønt tæppe af jungle og det meste af øen er samtidig en national park. Vi har da også været ude og smage lidt på junglen og besteget et mindre bjerg. Derudover er der laguner med de mest fantastiske strande som i kan se 😊

Vejret er dejligt, vi har kun haft en times regn da vi landede i Ho Chi Minh, på Cat Ba er der varmt varmt varm og luftfigtigheden er helt oppe og ringe - på vores tur i nationalparken gik vi bogstaveligt og dryppede fra ansigtet konstant. Maden er også god, og BILLIG, man kan få en skål ”Phô”, suppe med nudler, kylling og grøntsager, for 20 000VND (ca. 5kr).

Imorgen skal vi ombord på et lille cruise med en overnatning, som tager os ud i Lan Ha Bay og derefter den mere turistede Halong Bay...

Håber i har det godt - det har vi!! 😊

11th September 2012

Hey brormand, Hold da helt hæft hvor er jeg dog bare "ikke" misundelige, det lyder og ser bare så helt fantastisk ud... Det er godt nok noget af en spændende tur I er på, og hvor kan I dog bare nå at opleve helt vildt meget... Vi glæder os til at følge din gøren og laden i de fjerne hjørner af østen... Ha det skønt og pas godt på dig selv Storebrormand
11th September 2012
Første måltid

smagte maden godt? ta gerne lidt mad inspiration med hjem:o)
Dejligt og høre at i har det godt og lidt misundelig er vi da;o) glæder os til og høre mere og se flere billeder:o)) pas på jer selv drenge.... knus fra jonas, isabella og camilla

Tot: 0.062s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 33; dbt: 0.0343s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb