Sapa - Cat Cat village

Asia » Vietnam » Northwest » Lao Cai » Sapa
February 20th 2007
Published: February 20th 2007

Odmietla som zaplatit 70 USD za 3 dni v meste Sapa (cez agenturu) a rozhodla som sa tam ist na vlastnu pest. 10 hodin vlakom z Hanoi do mesta Lao Cai na Cinskej hranici a z tadial minibusom do mesta Sapa. Po prichode, ranajkach a horucej sprche som navstivila 2 baby z Kanady s ktorymi sa nahodou stretavame v kazdom meste uz od mesta Saigon - vymenili sme si adresy a dnes sme spolu podnikli 12 km turu strmymi kopcami. Nasledujuce dni chceme navstivit viac okolitych dediniek kde ziju miestny ludia - vraj maju rozdielne oblecenie. Super sposob ako si zlepsit kondicku.

Tato zena nas prenasledovala cely denTato zena nas prenasledovala cely den
Tato zena nas prenasledovala cely den

Miestne zeny su neodbytne - kazdu minutu sa nam niekto snazi nieco predat - prejst par metrov po ulici vdaka tomu trva vecnost

Tot: 0.078s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 19; dbt: 0.0583s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb