Dalat 2

Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Central Highlands » Lam Dong » Da Lat
June 22nd 2010
Published: June 22nd 2010

Fortsettelse paa den kjedelige historia om Dalat..

Vi fann oss fort eit hotellrom for 3, der vi maatte betale 5 dollar kvar. Her hadde vi til og med ein liten soet balkong. Aircondition var berre aa gloyme, for i Dalat var det kaldt!

Saa.. kva kan eg fortelje om denne byen? NADA! Skikkelig skikkelig goerr by. Ingenting aa finne paa.. Dei tinga som skulle vaere hoegdepunkt var virkelig ikkje noke aa skryte av. Vi fann ut at vi skulle reise fraa Dalat allereide dagen etterpaa. For aa dekke over litt av dumskapen med aa reise til Dalat bestemte vi oss for aa proeve abseiling. Dette blei ein formiddag med stor suksess, og berre paa faa timar steig inntrykket vaart av Dalat med fleire hakk, men det var fortsatt ikkje paa tale eingang aa bli ein dag til.
Heite det forresten abseiling paa norsk?
Anywhooooo, vi kom oss igjennom dagen uten store skadar. Nokon smaakutt og blaamerker var alt. Vi proevde oss fyst paa 18 m, saa paa 25 m midt i ein foss.
Vi fikk og hoppe fraa ca 12 m. Det var saers skummelt daa det var klipper som stakk ut overalt. Men guiden mente at det va noooo problem, so vi stolte paa han. Dei virka til aa vaere flinke folk, men dei var litt skumle og. "If u trip and fall, u die" var ei setning som fikk oss alle til aa heve augebryna.

Saa, abseiling: kjempekjekt! Dalat: Ikkje so kjekt.

Vi pakka baggen og satte kursen mot sjoelvaste hovudstaden :D
Saa no sit vi paa ein liten internettcafe i Saigon og kosar oss.

Tudeliduuuuuuu!

22nd June 2010

Eg simpelten elska og lese om reisa di, lyse opp i min sjukmeldte kvardag. I Ålesund e det også kaldt og regna, så ta ikkje på vei, her e de ingen som blir brune :) og med tanke på kleda, så synes eg de va ett KUPP :) kos deg vidare søta ;) ps: seks veker igjen - så e nøstet mitt komt ut :P
22nd June 2010

Juhuuu!! Kjekt med fleire reisebrev og bilder!! :D Synd at Dalat ikkje var så stas, men abseiling høyrtes jaffal artig ut. Håpa turen til Kambodsja går finfint! Kos dykk!!

Tot: 0.079s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 54; dbt: 0.0443s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb