Dalat


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Central Highlands » Lam Dong » Da Lat
June 21st 2010
Published: June 21st 2010
Edit Blog Post

Vi fire jentene var temmelig leide naar vi etter 12 harde timar paa sovebuss ankom Nha Trang tidlig laurdags morning. Vi hadde alt bestemt oss for at vi skulle reise vidare til Dalat ein time seinare.. So det var vel ingen av oss som ville foreslaa aa bli i Nha Trang ein dag, til tross for at dette saag ut til aa vere ein skikkelig fin by. Sola hadde akkurat statt opp, stranda lyste imot oss, og palmane svaia i vinden..

Men neida...
Vi jentene heiv oss paa bussen igjen for aa sitte ytterligare 6-7 timar paa bussen til Dalat. Dette var ein saers humpete tur. Ved fleire anledningar trudde eg at bussen skulle velte, og selvfoelgelig fungerte ikkje airconditionen. Eg har og fortsatt til gode aa gaa paa do paa ein av dissa bussane, og er meget glad for det etter alle rykter eg har hoyrt om det.

Etter altfor mange tima kom vi til Dalat. Det fyste eg tenkte var: W T F? Her var det stygt.
So snart vi sette foten utav bussen byrja det aa hoeljregne, for fyste gang sia eg kom til Vietnam. So yes, i Dalat, der er det regntid.
Ellers saag dette ut som ein trist og forlatt by utan saerlig sjarm. Eg tenkte i mitt stille sinn: koffor i p****** blei ikkje vi verande i Nha Trang? Det viste seg snart at vi alle fire tenkte det samme. Det kom og fram at alle hadde tenkt tanken aa foreslaa aa bli i Nha Trang naar vi stoppa der med bussen. Menmen.. No var vi daa i denne gudsforlatte byen, so vi fikk gjere det beste utav det.. 😊

OOhh. Sint Vietnameser observert rett ved siden av hoegre skulder.
FORTSETTELSE FOELGER :D

Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 50; dbt: 0.042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb