Iz Champhona


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand
January 26th 2007
Published: January 25th 2007
Edit Blog Post

English moj domaEnglish moj domaEnglish moj doma

Tasty staff sounds cool
Zelo na hitro, ker se Masa tusira, jaz pa spet visim na netu:
Skratka, sva v Champhonu (jug) in cakava na midnight trajekt na otocek Ko Tao. Zjutraj sva sli na floating market tam v Damnoen Saduak (mami, zemljevid v roke, pa bo! menda si ti celo bila tu?) in prehiteli vse turiste. Kako tudi ne, saj sva vstali ob pol sedmih! Bilo je vredno, ker je bila scena zanimiva, ceprav so naju vozili tudi mimo orto turisticnih stojnic z raznimi tajskimi drobnarijami, naju pa je zanimala samo hrana. 😊
Potem na rumeni bus do Ratchaburija, tam na lokalen bus do Petchaburija in potem od tam na bus do tegale Champona. Tu so naju spet kraljevsko nategnili, ampak nekako sva se izmotali iz te godlje. Sprevodnik mi je ze na busu dal v roke mobitel od neke zenske, ki naju bo pocakala tu v Champonu, potem pa peljala do trajekta (pomol je malo izven). Seveda je vse skupaj disalo po vnaprej sklenjeni kupciji, ampak ko naju (in se nekaj drugih Zahodnjakov) je sofer skipal dol nekje ne na uradni bus postaji in naju je tam cakala taista zenska, nimas kaj storiti. Peljali sva se z njo do njene pisarne v centru,
Damnoen SaduakDamnoen SaduakDamnoen Saduak

Kanalcic v mestecu
potem pa se zahvalili za uslugo in sli se malo povohati naokoli. Nasli sva se eno turisticno agencijo, kjer so se meni osebno zdeli bolj prijazni, ceprav so postavili isto ceno - 350 batov (50 do trajekta, 300 za trajekt). Ponudili so nama se tus, kjer je trenutno Masa, lastnik pa je nek Nemec. Ni vazno, taksne so ocitno cene in sedaj nimava kaj. Ampak imam vsaj moralno zadoscenje, da nisva placali unim bebcem. 😊
Kar se tice ocesa, draga mami, nisem imela globjih pogovorov z zdravnikom, kaj mi je potegnil ven, rekel je samo "i see a firm particle on your cornea" in potem mi ga je potegnil ven. Jaz sem bila zadovoljna, on pa tudi.
Odgovor na Polonino vprasanje: da. 😊 No further private messages. 😊
Nic, grem se jaz pod tus, preden se Masa vrne. Ob 22h greva od tu, prideva pa na Ko Tao ob 5h zjutraj. To bo se zur! Ce ne drugega, bova dobili vsaj lepe jutranje fotke. To je pa tudi nekaj - zagrizeni fotgrafi ze vedo. 😊
Kar se tice piva, stane v stacuni 25 batov piksna, v ostariji pa je bila flasa se mi zdi 50 ali 60 batov. Ne gremo
MarketMarketMarket

Turisticno na kubik, ampak vseeno se splaca, ce si dovolj zgoden (beri: tam ze ob sedmih)
se luksuza, tako da ni nobenih ledenih kozarcev z dvema stenama, zal.
Slike trenutno ostajajo na fotoaparatu, ker tu ni videti nobenih card readerjev. Upam, da bo na otokih kaj vec srece.
Zdaj pa res sibam! Upam, da naslednji vecer prezivim s kaksnim koktejlom v roki na samotni plazi, gledajoc soncni zahod. :D To menda obljubljajo ...
Ajde!

Advertisement



Tot: 0.069s; Tpl: 0.037s; cc: 9; qc: 22; dbt: 0.0212s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb