264.den - kanchanaburi


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Western Thailand
October 19th 2018
Published: October 19th 2018
Edit Blog Post

Nad ranom som musel vypnut fan a prikrit sa dekou.

Z ubytka vypadnutie nieco po 9.00.

Misia ranajky vybavena na mojej turistickej ulici, kde ma zrejme odrbali.

Dvaja domaci predemnu platili 20b, mne povedala 30b ale neviem co mali ti domaci na taniery.

Pokracujem k vojenskemu cintorinu. Tu akurat dorazil bus s turistami tak som to pofotil len zvonka. No zajtra sa sem vratim a pojdem tu odlovit kesku.

Pri cintorine kupujem pohladnice.

Predavac na jednu pise nieco po thajsky, ktovie komu je urcena tato pohladnica.

Daju sa tu kupit aj znamky ale poplatok je 3b/ks. Ma to tam vypisane.

Nuz to odmietam a idem na postu.

Ta sice dost daleko ale mam kopu casu.

Ako si tak kracam po hlavnej, zrazu mi nieco teple pristalo na ruke.

Osral ma vtak, odniesli si to aj kratase.

Tie cerstvo vyprate, tricko tiez. Musel som si to oprat rucne, bo ostatne veci mi uz moc pachli.

Na cestu do letadla mam ciste tricko aj nohavice. Po prilete si dam hned u lei oprat.

Ta ma inak zas nasrala. Pytam sa ci si mam kupit 24hod sl kartu (vycital som z netu, ze sa oplati pri ceste z letiska)

Odpovedala uplne od veci. Vravela nieco o dobijatelnej karte (co sa mi neoplati) a vraj ona nevi, bo jazdi na bicykli. Kurva, zijem tam tak sa popytam a nemam v pici.

Nuz nazad do thajska.

Pokracujem dalej. Reku ked ma osral vtak budem mat stastie v atm.

Skusil som vybrat v 3bankach ale vsade chceli poplatok 220b. To pri vybere 600b je nemyslitelne.

Konecne dochadzam na postu.

Uz riadne spoteny, slnko neni ale je dusno.

Tu pytam za pultikom znamky. Som sa predbehol, ludia tu chodia podla casenky.

Chalan ma posiela do zvlast okienka urceneho na posielanie zasielok.

Tu chalan nechape, ze chcem znamky. Jedna ma stat 15b, tak mu na rukach ukazujem hodnotu. Po dlhej dobe mi ich dava.

Su to vyrocne znamky k ms vo futbale. 3ks na jednej karte.

Zacinam traposit, jak ich oddelim.

Pri dalsom okienku si pytam noznince. Tetula mi ukazuje, ze znamky su nalepky. Staci odlepit a nalepit.

Tada, odovzdavam znamky prvemu chlapikovy a pracem sa k tessabal pier.

Idem tam cez Wat Chaichumphon. Tu same mini chramy a v domoch byvajuci mnisi (deti).

Zaujala socha velkej lodi s neakou tou duchovnou postavickou.

Hned za chramom je jeath war muzeum ale tam som bol uz v minulosti.

Dostavam sa k cielu.

Podla mapy tu mali byt altanky aj su, len ich okupuju miestny, tak ziadny relax pri vode tu nebude.

Na vode kopa hausboatov a na nich restiky. Prakticky k rieke sa ani poriadne az na jeden usek neda dostat.

Vsetko pripravene pre vecerny naval turistov (hlavne z bkk).

Pri ceste tiez kopa restik, dokonca aj jeden discoklub.

Na ubytku sprcha a pokus o spanok.

No v izbe teplo, tak len prevalovanie sa.

Kedze mi pohladnice zhtli dost z mojho rozpoctu dnes bez obeda.

Neskor presun k slavnemu mostu cez rieku kwai.

Chcel som stihnut vlak na nom ale vyrazil som neskoro. Chybalo mi asi 10min.

Po ceste som si docapoval vodu z automatu.

Jeden stary cudzinec ma sledoval co robim, nakonec mu moj pocin vysvetlila jeho thajska priatelka.

Pri moste hordy ludi, stanky so suvenirmi.

Na moste taktiez plno.

Som so ho presiel a na konci sa usadil na nastupisti.

To je pre mna novinka. Co si pamatam za mostom nebolo nic.

Teraz tam je pekna budka, lavicky, kvetiny.

Prichadza vypravci, pojde este jeden vlak 17.35.

Ten svoju put konci v kanchanaburi.

Cakam na moste a uz sa vali.

No vali ide pomaly, bo na moste na nho cakaju dalsi ludia.

Samozrejme ludia su na takych vybezkoch, nie priamo pri kolajach.

Keby chcem dalo sa v pohode do vlaku naskocit, tak siel pomaly.

V nom aj par turistov.

Po predstaveni, nazad na ubytko.

Pozitivna sprava z lublany. Mal by som mat aj tam cs.

Ak to vsetko vide tak zatial cs v karlovaci (1noc), zahreb (2noci), zahreb dalsia (1noc) a lublana (2noci)

Presun na nocny trh, na tur.ulicke dve ponuky na masaz.

Na trhu kupa az troch druhov jedal. Bolo to fajn.

Ludi pomenej ako vcera, ked som isol okolo teplouska tak po mne pokrikoval.

Smeti opat hodene na zem.

Zajtra sa rozsupnem, budem mat vacsi rozpocet, chute si robim na zakusky a neaky ten napoj.

Nazad na ubytko.

Ani tesco nebere karty resp bere ale pri nakupe nad 300b.

Aj som rozmyslal, ze kupim 4piva a neake veci na cestu len to pivo by bol hned teple.

Na ubytku uz od 20.00.

Spisovanie denniku. Vonku sa tu moc na terase neda sediet, komari.

Zajtra nic nerobenie, skusim ist k rieke, dnes som tam videl ako tam sli dvaja lude. Mam na mysli pristup od ubytka.

Naklady :

Jedlo : 30b
4xpohladnice : 20b
5xznamky : 65b (60+5)
Voda z automatu asi liter : 1b
Nudle : 15b
2xgulky na palicke : 10b
Syrovy sendvic : 10b


Advertisement



Tot: 0.59s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 45; dbt: 0.3266s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb