Thajsko - suhrn, naklady


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Western Thailand » Kanchanaburi
October 24th 2018
Published: October 25th 2018
Edit Blog Post

Tu som urobil chybu so zamienanim penez. Som zamenil malo resp bolo to dost na prezitie ale clovek si nemohol dovolit nic extra.

Inak thajsko mi nema co ponuknut, i ked v kanchanaburi mi odporucali navstivit malo turisticky (?) Ubon Ratchathani.

BANGKOK

Tu som pobudol len kvoli zubarovi. Toto mesto neni pre mna nic extra.

Z novych veci som navstivil akurat Benchakiti Park. Ten je fajn na relax.

Ubytko

Central guesthouse - dvojpostel, fan, share kupelka. Nic sa tu za tie roky nezmenilo, akurat tu bolo menej hosti. Cena 170b. Z nostalgie odporucam.

KANCHANABURI

Uplne skvele relaxacne mestecko pri rieke. Super nocny trh. Moznosti roznych moto vyletov. Skoda, ze mi nevyslo moc pocasie. Sem sa clovek fakt s radostou vracia i ked i tu je citit utoky turistov. Oproti minulajsku tu vyrastlo dost barov a nobl restik.

Ubytko

Smiley frog - singel, fan, share kupelka. Prijemne ubytko s fajn zahradou a placom pri rieke a restikou. Cena 130b. Odporucam.

NAKLADY

Thajsko (bus phnom phen- bangkok 12usd) - 6dni

B= thajsky bath

Doprava : 270b
Jedlo : 1037b + 10.67€
Ubytko : 730b + 8.51€
Vstupy : 0
Ostatne : 85b

Spolu : = 12usd (bus) + 2122b + 19.5€ = cca 90€

Vysledna suma je nakoniec spravena z vyberov/zamienania

Advertisement



Tot: 0.741s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.4606s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb