No se siita sitten...

Asia » Thailand » Western Thailand » Hua Hin
January 13th 2008
Published: January 13th 2008

Kaikesta tasta saatavuuden ja lansimaalaisuuden ulostunkevuudesta huolimatta jatkamme huomenna matkaa. Klo9 bussi vie meidat Chumponiin, josta jatkamme laivalla paratiisisaari Koh Taolle. Uskomme, etta se tulee olemaan se oikea paikka sille hammockin ripustamiselle.
Aluksi mietittiin vaihtoehtoa nimelta juna, mutta se osoittautui liian hitaaksi vaihtoehdoksi. Neljan tunnin bussimatka olisi taittunut junalla n. 8tunnissa. Emme ole saaneet varmuutta lauttojen lahtoajoista, joten hyvin paljon on mahdollista etta yovymme Chumponissa ja hyppaamme botskiin vasta ylihuomenaamuna.

Sen olen tullut toteamaan taalla Hua Hinissa paivan vietettyani, etta tama olisi aivan loistava paikka viettaa elakepaivia. Kaikki mita tarvitsee on lahella ja koko ajan joku tulee myymaan erilaisia tarve-esineita. Naimme rannalla myos viehattavan brittimiesseurueen, jotka pitivat kaljanjuomisesta taukoa kayden "uimassa" ja urinoimassa mereen aivan avoimesti. He eivat edes viitsineet vaivautua vyotaronsyvyiseen veteen, vaan heti kun vesi koski polviin alkoi toimitus lahkeen kautta. No ei siita sen enempaa.

Huomenna siis lahdetaan Koh Taolle, jossa olisi tarkoitus viipya ainakin viikko(taas...).
Sielta suunnitelmissa on matkata Koh Pha Nganin saaren ja Koh Samuin saaren kautta takaisin mantereelle ja hiipia hissukseen sinne Krabin suuntaan. Koh Taosta on meilla suurimmat odotukset, silla se on pienin ja sen takia myos vahiten turistoitunut. Koh Pha Ngan on maailmanlaajuisesti tunnettu
ns. biletyssaarena ja Koh Samui alkaa olemaan Hua Hinin kanssa samaa luokkaa. Niinpa lahdemme avoimin mielin kohti saarikolmikkoa, silla emme kuitenkaan tieda tarkalleen mita odottaa.
Jos saaret ei maistukaan, ja aikaa jaa, ennen ku nahdaan Biitti ja Tiia Krabissa, voi olla etta suuntaamme lansirannikolle pyorahtamaan.

Siinapa olikin taas kaikki mita on meikalaisella sanottavaa talla kertaa.

Paitsi et Hyvaa Synttaripaivaa Jere !! (meilta molemmilta...)

Me kiitamme, kuittaamme ja kumarramme talta eraa, heihei...

13th January 2008

Simmoviisiin
No te ette kauaa siella Hua Hinissa viihdy. Toivotaan etta Koh Tao ja kumppanit on chillimpaa sorttia! Siem Reapissakaan nyt ei juuri muuta naiden raunoiden lisaks oo ku turisteja ja polya... Rauhallista roikkumista siella puiden valissa, varokaa kaikkea ja alkaa tehko mitaan.

Tot: 0.075s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0523s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb