Railey Beach in Krabi Peninsula

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Krabi
July 6th 2012
Published: July 6th 2012

Wat is er te doen buiten op het strand te liggen? Ewel, er zijn hier veel acitviteiten eigenlijk. Railey beach is zeer bekend vanwege zijn karstgesteenten en grotten. Je kan hier dus allerlei dingen doen van sportactiviteiten. (Nacht)Klimmen, zeekayakken, zwemmen, canyoning,...maar hier is het vooral bekend vanwege de klimsport. Mensen komen van alle kanten van de wereld om hier te klimmen. De rotsen zijn ideaal voor beginners. Jan gaat er misschien wel op. Ik? Euhm...er moet iemand beneden blijven om te fotograferen!

We hebben ook al prachtige wandelingen gedaan op dit eiland! Vanuit het ene drukke strand naar het andere rustige strandje waar er weinig tot geen touristen te bespeuren vallen. Mooie grotten, aapjes, een penis-grot hebben we ook gezien. Hier komen de mensen de godin van de grot bezoeken en fallusvoorwerpen laten ze achter. Vruchtbaarheidsproblemen? Hier kom je naartoe! Neem wat kaarsen mee en een hoop wierrookstokjes. Je probleem wordt opgelost door de 2 vrouwelijke Goden.
Moslim of Boeddhist, Christelijk of maakt niet uit welk geloof de Thai hebben, de mensen van het eiland komen hier naartoe om hun wens te vervullen.
Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel...je zal't wel zien op de foto's!

Het duurde enkele uren vooralleer we terug in onze kamer waren. We gingen na het ontbijt een 'korte' wandeling doen rondom het Resort. Al gauw was onze 'korte' wandeling 3 uur later...
Deze namiddag hield ik het wat rustig. De enkel begon opnieuw pijn te doen. Uren rondlopen met teensletsen over het strand en het karstgesteente is niet echt aan te raden! Jan was nog steeds topfit en ging richting de Lagoon. We waren de wegwijzer tegengekomen deze morgen en het was stijl omhoog doorheen de rode modder. Je moest je omhoog trekken via een touw! Jan heeft dus deze wandeling gedaan en de Lagoon niet gevonden. Jammer voor hem, geen naakte vrouwen in het meertje in de bergen. Morgen doet hij de wandeling opnieuw.

Tot: 0.044s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 24; dbt: 0.0199s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb