Visa


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Tao
June 16th 2009
Published: June 16th 2009
Edit Blog Post

Osiadlam na wyspie w ktorej zatrzymal mi sie czas!!! Maly domek na plazy,szum morza,fajne towarzystwo i slonce kazdego dnia!!!

Niestety dzis w nocy plyne a nastepnie jade busem do granicy z Myanmarem zeby odnowic wize bo niestety mi sie konczy i trzeba odnowic. Nie zostaje jednak nigdzie indziej niz na wyspie Koh Tao dlatego bede tu z powrotem jutro po poludniu.
Planuje tu zostac jeszcze kilka dni i zrelaksowac sie zanim 25 Czerwca wyladuje w Indiach gdzie czeka mnie napiety plan.

Na szczescie przypomnialo mi sie ze poznalam kiedys kolesia z Indii, ktory jak sie okazalo jest teraz w Bombaju i zaoferowal mi ze pokaze mi miasto i poprosilam go tez o przechowanie troche moich gratow, ktorych nie chce taszczyc ze soba przez kolejne 3tygodnie podozujac po Rajastanie. Super!

Pozdrowienia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Advertisement



Tot: 0.252s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 61; dbt: 0.0688s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb