Lážo plážo v Ko Samui


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Samui
July 18th 2011
Published: July 19th 2011
Edit Blog Post

18.červenec, Ko Samui
Dnes jsme si naordinovali plážové povalování a odpočinek. Ráno jsme pojedli klasicky koláčky z 7-eleven a šli si sednout na pláž. Silvie roztáhla na zem ručník, sedla si a dřív než jsem si mohl přisednout, zasedl mi místo plážový pes a hned dával Silvii mile pac. Poodsedli jsme, přiběhl do našeho stínu a klidně ležel vedle a hryzal si blechy. Dál už jsme si ho nevšímali a tak asi po čtvrt hodině odběhl za něčím zajímavějším.

Koupali jsme se, dali si kávu a čaj, pak zase koupali, dali si džus z tropického ovoce a zase koupali. Šli jsme koupit lístek na zítřek. Nejdřív buskem do jiného místa na Ko Samui, odkud odjíždí loď směrem na Surat Thani a od mola autobuskem na letiště. Celkem 700 bahtů za osobu. Docela drahé. Dali jsme si cornetta a šli zopakovat dopolední program. S tím, že na oběd jsme si dali polévky - Silvie zeleninovou s kuřecím masem - kdyby si tam nedala pálivé papričky, asi by jí mdlá chuť už nechutnala. Já si dal Yum Yum - kyselo pálivou polévku s kroucenými nudlemi co známe od Vietnamců. Po obědě siesta - dal jsem si dvacet a v tu mě budila Silvie, že mi domluvila Thajskou masáž na pláži. Dal jsem si ji ve verzi Aloe, kdy se navíc tělo potírá rozmačkanou dužinou rostliny aloe vera. Bylo to velmi příjemné. Chtěl jsem Silvii masáž oplatit, ale Thajka měla plno zájemců až do večera. Po masáži chvilka klidu, pak mladý kokosák na pití a na svačinku, Silvie opět džus z tropického ovoce. Pak zase moře, až do večera. Večer na jídlo Silvie rybu v sojovo-cibulové omáčce, já kuře s kešu a napůl rýži. Za odměnu zákusek - nakrájené ovoce - papájy, ananasy a meloun.

Zjistili jsme, že nejde v chatce proud - prý problém všude - krátkodobé výpadky jsme před tím zažili zde i na Ko Tao. Takže jsme šli brzo spát. Teď nás čekají docela náročné přesouvací dny. Tak snad je v dobrém přežijeme a i něco zažijeme.


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.099s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0496s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb