Chaweng Beach


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Samui
January 23rd 2003
Published: January 23rd 2003
Edit Blog Post

Har vaert paa Koh Samui i et par dager naa. Den foerste dagen var jeg paa ladyboyshow, og ble kjent med en del av de ladyboyene som jobbet der. Var veldig morsomt, helt til en av ladyboyene sa ganske klart i fra at hun ville bli med meg hjem... Ble litt redd da, og bestemte meg for aa finne noen andre aa leke med i stedet...

Ellers har jeg tilbragt late dager paa stranda, og er naa kokosnoettbrun!!! Hvis jeg ikke smiler, og lukker oeynene, saa vil du ikke kunne se meg om natta... *glis*

Ellers maa jeg innroemme at utenom at det er veldig pent her, saa er jeg ikke saa vanvittig begeistret over Thailand. Det er noe med atmosfaeren her som jeg ikke liker... jeg kan ikke helt sette fingeren paa det, men jeg tror det har noe med at befolkningen her er saa dritt lei turister, for aa si det mildt. Naa skal man ikke putte hele Thailand i en boks, eller under en kam, eller naa enn hvordan det ordtaket gaar... men jeg har hatt det hyggeligere i andre land.

Men, stranda her er fantastisk!!! Og vannet er lunket, og krystallklart og turkist. Aa ligge paa stranda hele dagen og late meg er ikke vondt.


Advertisement



Tot: 0.091s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 46; dbt: 0.041s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb