Yöjunaan

Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
December 15th 2012
Published: December 17th 2012

Aamu-uinti, aamupala, pakkaaminen, huoneen luovutus klo 12. Matkatavarat jätettiin säilytykseen. Mentiin yhdessä tuktukilla keskustaan ja sovittiin tapaaminen hotellille klo 15.

Vietin tunnin nettilässä (maksoi 15 bahtia eli 40 senttiä). Latasin kuvia blogiin. Kävelin takaisin hotellille. Muutama temppeli sattui matkan varrelle. Ostin uuden lompakon 200 bahtilla (5 euroa) - edellinen on jo hajonnut pahasti.

Hotellilta tuktukilla asemalle. Syötiin. Asemaravintolan tietokoneen näppiksellä käveli pieniä muurahaisia. Junanvaunumme olikin vaatimattomampi kuin olin olettanut. Piti olla 4 hengen hyttejä, mutta lippumme olivatkin vanhempaan vaunuun, jossa käytävä kulki keskellä ja vuoteita oli kummallakin puolella. Saisimme kuulemma asemalla korvausta. Tilasimme illallisen. Kävimme vielä ravintolavaunussa. Siellä olikin kova meno päällä. Musiikki soi ja väki tanssi käytävällä. Asiakkaissa oli paljon hollantilaisia.

Tot: 0.052s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 26; dbt: 0.0343s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb