Chiang Mai es utazas delre

March 2nd 2008
Published: March 8th 2008

Marcius 1 Szombat - Marc 3 Hetfo

Szombaton nagy konnyezeses kiakadasos erzelmes bucsuzas kozepette elhagytuk a Lahu falut, mely melto es igazsagos otthonunk volt egy kerek honapig... tulajdonkeppen vegyes erzelmekkel, mert annak ellenere hogy mar kivantuk a jo meleg tengerpartot es a Chiang Mai i szuperkosztot, a falu sok sok tekintetben felulmulta magat hogy ottletunk alatt minnel jobban erezzuk magunkat. A leutazasban Freaco mjosolygos arcara fogok leginkabb emlekezni, amint a bekotoutig lehozatta magat a hires 1000 bahtos negykerekmeghajtasuval, es a forro furdok fele vette utjat, ahol a ket hetes dzsungel elvonulashoz toborzott bajtarsaival beszelt meg talalkat. Nagy szeretet es joakarat sugarzott a bucsu pillanantaban, jo elvonulast neki!

Mi Chiang Maiban a szokasost megjartuk a Greenhouse hostellel, a foglalasunk storno, sajnos tele a guesthouse, szomorkodott Mr Chai, mint Januar 31 en, de keszsegesen szerzett nekunk egy ,masik szobat, mit adj isten pont ott ahol tavaly zsolttal szaltunk meg, a Nat Guesthouse-ban, hat regi jo ismeroskent udvozoltek, es az azota igencsak kikupalodott szalloban megkaptuk ugyanazt a szobat, mint tavaly😊 Este bloggoltunk, a hazaiak oromere (remeljuk), majd teszteltuk milyen agyon aludni.

Aludtunk is egy jo nagyot, majd vasarnap taliztunk Fionaval, a kovetkezo tanfolyam tanitojaval, es szimbolikusan atadtuk neki a stafetabotot, ellattuk segito szavakkal, intelmekkel az uj iskolarendszert illetoen, majd bevetettuk magunkat a vasarnapi Thae Pae Kapu-i kirakodovasar forgatagaba, ahol alku es ajandek hegyek utan jol felpakolva egy kis tok es ananasz kuri (curry) kovetkezett kanjana konyhajaban. Sajna a Gaps house zarva vasarnap, igy ra voltunk kenyszeritve a kevesbe elvarazsolt hangulatra...

A bevasarlasok folytatodtak az ejszakai bazar es a Thae Pae gate-i kirakodovasar kozott ingazva, egy korul tertunk nyugovora, tudvan hogy dolgunk nagy reszet elinteztuk eszakon, es mar csak le kell jutni delre a tengerpartra....

Hetfon mar jegyunk is volt Chiang Mai-Bangkok-Laem Ngop -Koh Chang tavlataban, 800 bahtert, egy turista irodatol, a Freaco altal rambizott tanfolyambeveteleket elhelyeztuk kulonbozo thai bankfiokokban (itt is konstatalnunk kellett, hogy jobb a helyzet mint magyarorszagon, hiszen volt olyan fiok mely azonnal fogadott...) es a nap java reszet kedvenc masszazsszalonunkban toltottuk, forro gyogynovenyes parnacskas masszazst majd egy talpmaszazst elvezve. Este 6 korul utnak indultunk, a buszunk repitett bangkokba, ahol reggel 6 korul leraktukm a poggyaszt kedvenc csonmagmegorzonkbe (Tuptims hotel) majd onnan Kedd delutanra a Laem Ngop i kikotoben voltunk. Itt igen sok szallaslehetoseg megdiskuralasa es telefonalgatas utan rajottunk, hogy az altalunk vagyott beke es nyugalom szigete, bambuszkunyhoban es phad thait eszegetve esetleg nem is koh Chang, ahova eredetileg terveztuk az utat (leven, hogy egy hely se volt aki tudott volna rendes aron bambuszkunyhot biztositani, es az oda tarto tarsasag igencsak bulizos jellege miatt) ugy dontottunk hogy megprobaljuk a Kambodzsahoz meg kozelebb eso Koh Mak szigetet, ahol este 7 re el is helyeztek a hon ahitott kunyhoban....

Tot: 0.089s; Tpl: 0.025s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0538s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb