Chiang mai

Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
September 3rd 2017
Published: October 4th 2017

D. 03/08-09/08 2017

Efter elefantlejeren vendte jeg tilbage til chiang mai til det samme Hostel, som jeg boede på første gang jeg ankom med Stray og efter pai så, da jeg ankom, blev jeg taget imod med smil og vink, samt de kunne huske mit navn, ikke udtale det ordentligt, men idet mindste kunne de huske det (er blevet vant til, at mange udtaler mit navn som "fire"). Så jeg fik ellers et 4 mands dorm.

Den første aften mødtes jeg med nogle tyske piger fra elefantlejeren, som jeg var blevet ret gode veninder med. Vi tog ellers på aftenmarkedet, hvor vi mødte adskillige fra elefantlejeren, så det var ret sjovt. Senere tog vi på bar, hvor jeg blev budt mit første insekt, og pga gruppepres gik jeg med til at spise det mindste insekt, som de havde i posen (en lille græshop lignende ting), hvoraf imens ieg spiste det, tænkte "kylling, det er bare kylling", og faktisk var det ikke så slemt bare lidt saltet.

Næste morgen tog jeg på "the art in paradise museum" med de tyske piger, hvilket er et 3D museum, hvor man er en del af kunsten. Museumet var mega sjovt, vi fik os nogle gode grin, samt fik taget en masse sjove billeder.

Efter flere timer på museumet tog vi tilbage til deres hotel, og så en film, hvoraf jeg faldt I søvn (manglede nok lidt søvn fra elefantlejeren). Om aftnen tog vi ellers på bar igen, hvor vi endnu en gang mødte en masse skønne mennesker.

Den næste morgen tog pigerne tilbage til Tyskland, så jeg var helt alene igen. Dog kom jeg hjem til min roomie, og fik snakket lidt samt slappet af.

Den næste dag tullede jeg lidt rundt i byen, fangede mig nogle kakerlakker på mit værelse (lavede mit eget bur ud af en vandflaske, som jeg klippede over, og fangede dem derefter, og lod dem være, turde ikke at flytte dem), og fik mig ellers en ny roomie. Så om aftnen tog vi ud for at finde noget mad, og endte med at spise toast fra 7/11 (er blevet helt vild med deres toast), samt drak en øl udeforan butikken, så vi følte os ellers som to hjemløse, men det var nu hyggeligt nok. Efter aftensmaden tog vi ellers ud og fik os en drink.

Tidligt næste morgen vækkede min roomie mig og sagde farvel, da han skulle videre, så jeg var igen alene. Jeg fik dog en ny roomie samme dag, som jeg igen tog ud med om aftnen, hvor jeg fandt mig nogle nye tyske venner.

Efter 4 dage med fest, så er det måske meget godt, at jeg forlader Chang mai selvom, at jeg har lyst til at blive...

Screenshot_2017-10-04-12-40-23Screenshot_2017-10-04-12-40-23
Screenshot_2017-10-04-12-40-23

Ikke alle billeder er lige elegante

Tot: 0.085s; Tpl: 0.048s; cc: 8; qc: 27; dbt: 0.0146s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.2mb