Hazaut1: Trat

Published: March 26th 2008

Trat belvárosTrat belvárosTrat belváros

Meglepően barátságos kis belváros
Koh Mak utan akklimatizalodas vegett ugy gondoltuk, hogy egy baratsagos kis Thai faluban toltunk egy napot. Trat varoskajara esett valasztasunk, leven hogy itt a legmagasabb thaifoldon az egy fore juto piacok szama, Lonely planet szinten foznek, es a hires Yellow Oil-t itt pancsoljak (a thaiok szerint nem is voltal Tratban, ha nem vettel egy ket uveg sarga olajat...) Szoval bevásároltunk, és bekajáltunk a sok sok piacon, még duriant is láttunk, de éreztem, hogy Bangkokban sokkal jobb duriánkínálat lesz, ezért nem estem kísértésbe (+bűzbe hehe van ilyen hogy bűzbeesés?) Tratban egyébként kiválóan lehet pihengetni 2 napot is akár, csekély méretét meghazutolóan jók a masszőrök (a piacok mögött a vakokat kell keresni egy kis mellékutcában, 4 en dolgoznak és szuperek!). Utána irány Bangkok!

sétány kókuszfeldolgozóvalsétány kókuszfeldolgozóval
sétány kókuszfeldolgozóval

Természetesen Trat belvárosában is divat a kókuszfeldolgozás....
JégtörőkJégtörők
Jégtörők

Az egyik piac mellett jegtoro uzemben munkalkodnak...
Híres Trati kajakHíres Trati kajak
Híres Trati kajak

Tratban soha sem lehetsz tobb mint 50 meterre egy jo kajaldatol, figyelmezteti a nagyevoket (mint kepunkön) a Lonely Planet utikönyv:)
Belvárosi utcácskaBelvárosi utcácska
Belvárosi utcácska

Az egész belváros tulajdonképp 3-4 ilyesfajta utca, tradicionális faházak, farangbarát hangulat, majd a folyoparti setany koronázza meg a sétát...
Sültbanánevés a folyópartonSültbanánevés a folyóparton
Sültbanánevés a folyóparton

A kozponti piac sültbananja parjat ritkítja egész thaiföldön...
Folyóparti látképFolyóparti látkép
Folyóparti látkép

Vannak, akik egész közel élnek a folyóparti sétányhoz (ez itt az egyikőjük konyhája)

Tot: 0.055s; Tpl: 0.011s; cc: 18; qc: 29; dbt: 0.0281s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb