Quiz!

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
January 6th 2015
Published: January 6th 2015

Ketenquiz

Doe mee met de ketenquiz en win fantastische prijzen! Als afsluiting van de Filipijnen organiseren weer een quiz.

De Filipinos zijn dol op mierzoet eten en kip, als ze uit eten gaan doen ze dat vaak in malls die vervolgens volgestopt zijn met ketens. Sommige ketens hadden we nog nooit gezien, andere kennen we allemaal wel. Test je ketenkennis en win!

Wat moet je doen?

De genummerde foto's laten een detail zien van het logo of mascotte van een keten, raad de keten, of beter nog, weet de keten.

Hoe doe je mee?

Plaats een comment op deze blog met fotonnummer en jouw antwoord.

Wat kun je winnen?

Een prijs uit Azië, deze wordt thuis opgestuurd.

Wie winnen er?

Diegene met de meeste goede antwoorden, bij gelijkspel winnen de twee eerste reacties.

Wat kost mee doen?

Niets.

Zit ik daarna ergens aan vast?

Nee, wij spammen ook niet.

Waarom zou ik niet meedoen?

Misschien als je bang bent om te verliezen, mimimi mimi.

Kettenquiz

Mach mit beim Kettenquiz und gewinne fantastische Preise! Zum Abschluss von den Filipijnen organisieren wir ein Quiz.

Die Filipiener lieben süßes Essen und Huhn, wenn sie auswärts essen gehen, tun sie das in riesigen Malls die voll gestopft sind mit Ketten. Manche Ketten haben wir noch nie gesehen, Andere kennen wir alle. Teste dein Kettenkenntnis und gewinne!

Was musst du tun?

Die nummerierten Fotos zeigen ein Teil vom Logo oder Maskottchen der Kette. Rate die Kette.

Wie machst du mit?

Post ein Kommentar auf diesem Blog mit Fotonummer und Kettenname.

Was kannst du gewinnen?

Ein Preis aus Asien, dieser wird zu dir nach Hause geschickt.

Wer gewinnt?

Der mit den meisten richtigen Antworten, bei Gleichstand gewinnen die zwei schnellsten.

Was kostet mit tun?

Nichts

Verpflichte ich mich mit der Teilnahme?

Nein, du bekommst auch kein Spam.

Wieso würde ich nicht mit tun?

Vielleicht hast du Angst zu verlieren, weini weini.

Onze favoriet, ze hadden vegetarisch eten en cola in pitchers Unser Favourite, sie haben vegetarisch Essen und Cola in Fassen

7th January 2015

Quiz!
Hey Edward en Nadja, een Quiz wat tof! Ik ben meteen heel internet gaan afstruinen met Esther, dit denken wij: (Trouwens foto 6 is wel erg onduidelijk ;D) 1: Starbucks 2: Dunkin Donuts 3: Shakey's Pizza 4: Chowking 5: Jollibee Foods 6: Hap Chan Tea House 7: Kentucky Fried Chicken 8: MCdonalds (Tagbilaran?)
8th January 2015

Vet een quiz!
1. Starbucks 2. Dunkin donuts 3. Shakey's Pizza 4. Chowking 5. Jollibee 6. McDonald's ? 7. KFC 8. Yellow Cab Pizza Spannend!
9th January 2015

Quizteilnahme - oh yeaaaah!
1 - Starbucks, 2 - Dunkin' Donuts, 7 - KFC, 8 - Chinq Chanq Chunq!, 5 - Jollibee, 6 - MacDonald's, 3 - Shakey's, 4- Shui Feng !∂ª@$Ç “@ªß¬ø≠
10th January 2015

Quiz
Die Herausforderer und (und Philippinenkenner) stellen sich dieser Aufgabe und werden hoffentlich gewinnen :-) 1. Starbucks 2. Dunkin Donuts 3. Shakey's 4. Chowking 5. Jolly Bee 6. MC Donald's 7. KFC 8. Wendy's Wir sind gespannt... Viel Spass in Thailand. Wir freuen uns auf weitere spannende Berichte, Fotos und Quiz...
10th January 2015

heiss auf den preis:)
ich kenne nur die amerikaner:) 1 starbucks 2 dunkin donuts 7 kentucky fried chicken 3 wild geraten: shabu :)
14th January 2015

Reactie
Bedankt voor de reacties tot nu toe, ik ben blij dat minimaal drie mensen de blog lezen, we hebben ze nog niet gepubliceerd om afkijken te voorkomen. Als je nog mee wilt doen moet je snel zijn, binnen 5 dagen komen de antwoorden en worden de winnaars bekend gemaakt. Danke für die Reaktionen, ich bin froh hat es mindestens 3 Leser, wir haben die Reaktionen noch nicht publiziert damit man nicht ab schaut. Wenn du noch mitmachen willst musst du schnell sein, in 5 Tagen machen wir die Antworten und Gewinner bekannt.
15th January 2015

Volgens mij weten weinig mensen jullie website Eddy. Maar dit is natuurlijk mijn specialiteit: 1. Starbucks 2. Dunkin Donuts 3.? 4.? 5. ? 6. McD 7. KFC 8.?
2nd February 2015

Antwoorden
Vijf dagen werden er vijftien, nog een voordeel van reizen en niet werken Is dat je niet altijd moet doen wat je zegt. Er blijkt één ketenkoning tussen onze lezers te zitten met bizarre kennis over ketenlogo's. Maar eerst de antwoorden. Fünf Tage sind fünfzehn geworden. Noch ein Vorteil von Reisen und nicht arbeiten ist das man nicht immer genau dass tun muss was man sagt. Wir haben ein Kettenkönig in unserem Mitten der unendliche KettenKenntnis zum verfügen hat, aber erst die Antworten. 1.Starbucks 2.Dunkin' Donuts 3.Shakies 4.Chowking 5. Jolly bee 6.McDonalds 7.KFC 8.Yellow Cab Danke fürs Mitspielen und manchmal originellen Antworten von... Angela, Raphi, Andrea, Niels, Muriël, Marnix, Esther, Arjan bedankt voor het mee doen en de soms originele antwoorden, maar één iemand had alles goed, en die krijgt de prijs thuis opgestuurd... Aber nur ein einziger Schlaumeier hatte alles richtig... Peter Baas! De prijs wordt thuis opgestuurd
5th February 2015

Quiz
1. Starbucks, 2. Dunkin Donuts, 3. Shakey's. Wann gibts unser Siegergeschenk? Prost und Küsse XXX

Tot: 0.111s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 47; dbt: 0.0469s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb