Pilvinen paiva

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
January 30th 2012
Published: January 31st 2012

Yolla oli tullut vetta ja ilma oli kostean oloinen. Tanaan ei ollut siis kuuma, ei tosin laheskaan kylmakaan. Tanaan tuli katsottua Bangkokia Kimin kanssa, joka on kaynyt taalla jo monesti aiemmin. Han ei ollut tosin koskaan kulkenut taalla bussilla. Matkustimme bussilla kiinalaiskaupunkiin. Kujia ja puoteja riitti. Kavelimme joen rantaan ja menimme jokibussilla muutaman pysakin verran ylajuoksuun. Siita kavelimme vanhan keskustan lapi. Emme paasseet katsomaan Thaimaan pyhinta temppelia, kun minulla oli liian lyhyet sortsit. Kavelimme suuren aukion lapi ja sitten taas bussilla, ja sitten kanavalaivalla, joka ajoi pienta kanavaa pitkin. Kyse oli siis reittiliikenteesta, joka maksoi puolisen euroa. Kavimme viela katsomassa Victorian aukiota, ennen kuin palasimme hotellille. Kavimme syomassa lahettyvilla.

Tot: 0.213s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 42; dbt: 0.1071s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb