Broeikaseffect


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
July 13th 2011
Published: July 13th 2011
Edit Blog Post

Nu dat ik nog eventjes gratis internet heb, kan ik er maar beter van profiteren. Ondertussen zijn we al dag drie in Bangkok, een dagje langer dan gepland, maar het is hier gewoon te leuk😊 Gisteren eventjes de toerist uitgehangen en naar het grand palace geweest, en geloof me, ik was volldig onder de indruk! Jaja, foto's volgen nog😊 Voor de rest ben ik volledig verslaafd aan de fruitshakes in alle smaken, stiekem genieten van de cheape coctails (en uiteraard de cheape sigaretjes, anderhalve euro hier, in australie 15 dollar?) en het jummie eten . Al moet ik wel toegeven dat door het bedrukte weer mijn eetlust zich ook wat bedrukt voelt, maar he, ik heb nog wat goed te maken van in australiĆ«😉
Verder is het ondertussen ook een sport geworden om de straat over te steken (elke keer als me dat lukt denk ik, oh he, ik leef nog!) en de taxi- en tuktukchauffeurs te ontwijken. Maar de chaos, gezellige drukte en het kleurige (en geurige) straatleven staat me best wel aan😊
Oh, maar over straatleven gesproken, ik heb van mijn leven nog nooit zoveel straatkatten gezien!

Advertisement



Tot: 0.115s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0898s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb