Ostatni dzien w Tajlandii!!!


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
June 24th 2009
Published: June 24th 2009
Edit Blog Post

Na wyspie Koh Tao bylo cudownie! Doswiadczylam nowych wrazen - zrobilam kurs nurkowania, co chyba zostanie moja nowa pasja. Bycie czescia podwodnego swiata jest czyms niezwyklym.

Podczas jedego nurkowania zostalam zatakowana przez Trigger Fish - najsmieszniejsze bylo to ze nurkowalam z doswiadczonym kolega, ktory zauwazyl nade mna spora rybke wiec staral sie mnie przekonac zebysmy plyneli szybciej w inna strone. W ogole sie nie zoorientowalam a ryba byla tuz nad maja glowa wiec mogla odgryzc mi ucho, nos albo cokolwiek ale grzeczna rybka wybrala zakretke od regulatora powietrza,ktora sobie dynda w wodzie gdy regulator jest podlaczony do butli z tlenem. Ciekawa przygoda, szkoda tylko, ze cala adrenalinke pochlanal moj 'buddy' a ja nic a nic nie wiedzialam. Ah, next time;-)))

Oprocz tego jak juz osiade na nowo w UK zamierzam zajac sie tez Kiteboardingiem (czy to tak sie pisze po Polsku?). Na poczatku planuje kupic odpowiedni 'latawiec' i nauczyc sie panowac nad wiatrem a jak tylko bedzie okazja i bede nad woda wlacze do tego deske! Jest to rewelacyjny sport!!!!!!!

Zal mnie sciskal jak opuszczalam Koh Tao, mimo tego ze zostalam i tak dzien dluzej niz zamierzalam, ale coz....

Po raz kolejny utwierdzilam sie w tym, ze moje ciala i dusza w 100% nalezy do wybrzeza. Dni spedzone na medytacji okazaly sie bezuzyteczne w porownaniu z tym jaki spokoj, szczescie i rownowage przynosza razem woda,wiatr,szum wody,piasek....Jak wroce do Europy moim kolejnym planem jest powazne planowanie zmiany miejsca zamieszkania.

Tak wiec kochani , oglaszam konkurs... ten kto mnie zna na wylot bedzie wiedzial co za miejsca chodza mi po glowie ale tak czy siak oglaszam konkurs na najlepszy pomysl na moj nowy dom! Czekam na sugestie z motywem. A nagroda hm.................pomysle nad tym;-))))Wiec wpisujcie pomysly jako comment;-))))

A poki co.............

Moje cialo dotkniete zlociscie sloncem i dusza cudownie zrownowazona .....oto ja gotowa na nowa przygode Indie juz jutro o 8.40 rano czasu Tajskiego wlaze do samolotu i laduje w Bombaju. Nawiazalam kontakt z jednym znajomym,ktory przechowa mi graty i umili czas. Obiecal, ze pojdzie ze mna odwiedzic slumsy bo chcialabym porobic tam fotki do kolekcji ktora porzesza sie niezle!

Nie moge sie doczekac kiedy wroce do Europy, chyba zaczyna dreczyc mnie tesknota za rodzinka i przyjaciolmi i w szczegolnosci ukochanym co zaczyna robic sie nie do zniesienia zwlaszcza jesli jestem sama.

No, koniec tych wywodow. Nie zamierzam wam przynudzac;-))))))))))))))))))))))))

Tesknie za Wami;-)))))))))




Additional photos below
Photos: 12, Displayed: 12


Advertisement



24th June 2009

konkurs
Ja tez tesknie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o jak bardzo bardzo bardzo!!!! ale w konkursie chętnie wezmę udział - bo stawiam na Ameryke Południowa - - Brazylia? Argentyna?
25th June 2009

konkurs ;-)
no to cos nie za daleko od Londynu ze wzgledu na lovera ;-) no to moze Bournemoute no albo oczywiscie Brighton chyba ze troche dalej to moze Plymouth... pozdrawiam z calych sil
28th June 2009

oo!
Hej kochana jak milo ze sie odezwalas!! juz myslalam ze o mnie zapomnialas!!!! caluski tesknie

Tot: 0.277s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 58; dbt: 0.0609s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb