Poczatek nowego rozdzialu!!!


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
May 20th 2009
Published: May 20th 2009
Edit Blog Post

Tak wiec mam za soba pierwsze doswiadczenia w couch surfing.

Dwie dziewczyny z dzungli trafily na na pare kolesi, ktorzy okazali sie meeeeeega fajowi. Po drodze do ich mieszkania zartowalysmy sobie czego bysmy sobie zyczyly: basen, drewniana podloga, clima oraz .... mieciutki ppaier toaletowy z kolorowymi nadrukami! Juz po drodze zesmy nieco galy wytrzeszczyly bo drepczac pod podany adres okazalo sie ze to jeden z drapaczy chmur................. i po kilku chwilach wszystkie nasz wczesniejsze "zarty" okazaly sie spelnionymi marzeniami na owczesna chwile. lacznie z basenem, niesamowitym widokiem i doborowym towarzystwem. Dostalysmy wlasny kluczyk i nastepnego poranka relaksowalysmy sie juz na basenie i saunie.

Moje kolejne doswidczenie w couch surfing bedzie na wyspie Koh Tao, gdzie zatrzymama sie u kolesia, ktory jest instruktorem nurkowania gdzie bede robic moj certifikat. Reszta noclegow zostala juz przeze mnie zaaranzowana w Indiach-mam nadzieje, ze tamtejsi tubylcy okaza sie ok bo na terenie Tajlandii czuje sie juz bezpiecznie a o Indiach rozne plotki kraza ( jak o wszystkich zakatkach).

Za dwie godziny wsiadam do autobusu, ktory zawiezie mnie do miasta Chang Mai, gdzie mam zamiar zatrzymac sie na kilka tygodni i moze zrobie ten kurs medytacji (znalazlam nowy kurs bo ten ktory zabookowlama zostal odwolany ze wzgledu na swinska grype).

Odezwe sie jak gdzies sie rozlokuje!

Buziaki i dzieki za komentarze!!! Mlodzian - budowanie z 'piachu' jest serio swietne! Wkrotce wkleje fotke jak wyglada zbudowany przeze mnie grill! Przemas czy zyjesz?? Dostales mojego maila ze wskazowkami o Rumunii???


caluski i czekam na nowe komentarze!!!!

Advertisement



28th May 2009

:)
Rudzia zyje,zyje na Rumunie na 90% dostaje urlop,najpierw wyprawa zawisza czarnym po Baltyku-te Ruskie swinie kaz mi wize zalatwiac:)Mamnadziej,ze moja zeglarska podroz okaze sie zajebista.U malutkiej tez dobrze.Liedy Poland??

Tot: 0.281s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 62; dbt: 0.0824s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb