Turcija do Bangkoka


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
January 3rd 2009
Published: January 3rd 2009
Edit Blog Post

I'm back!!! It was about time ...
Istanbul je bil enostavno super/ No, saj ne da sem mesto kaj videla, ampak ves letalo-hotel biznis. Spat so me dali v solidno sobo, bujenje je bilo ob 4.15 vjutro, zajtrk pa - po mojem sem postavila nov osebni rekord - ob 4.30. Ni bil ravno continental, ampak senkanmu konju se ne gleda v zobe, sploh ker je prejsnji vecer kuca castila 4 (!) sladice in se caj, ko sem narocila zgolj juho.
Ze pri zajtrku sem ujagala eno starejso Nizozemko, ki je bila ravno na poti iz BKK domov, in sem jo odresila 50 batov. Sledil je prevoz sredi noci na letalisce, ki je eno lepsih, kar sm jih videla. Malo sem lutala, ker smo bili dokaj zgodni, ampak ob 7 in se nekaj smo ze sedeli na letalu, vzleteli pa okoli 8. ure. Sedela sem v prvi vrsi od economy classa, takoj za steno, in pozicija je bila super! Postrezba pa se bolj! Turkish rulz, hrana je bila odlicna, sedezi udobni, pa se nek all in one (nausniki, ocesniki, nogavice & zbna krtacka) smo dobili - kot v biznis classu! Sedela pa sem zraven ene Dunajcanke, ki se ni bila nikoli izven Evrope, pa tudi v Sloveniji se ne.
In potem BKK! Leteli smo kaksnih 45 minut manj kot predvideno, kar je bilo super! Immigration BP, potem pa klicanje Alexis, dvig na bankomatu in lov za taksijem. Kar smejalo se mi je samo od sebe, zato se sploh nisem sekirala, da sem za najugodnejso varianto letala iz enega nadstropja (stirje so) v drugega. The official taxi od letalisca je hotel do Ratchada soi sip (sip = deset), kjer zivi Alexis, 950 batov, eni drugi "uradni" 300 - 400, no potem pa sem le ujagala ta pravega - na taksimeter - in prislo me je 193 batov. Dala sem mu seveda 200, ker sva se za toliko tudi kao zmenila.
Alexis sem srecala ze kar na poti, bila je z neko Francozinjo, tudi CS. Super okolica! Njen blok ima varnostnika, pac isti koncept kot condos v Vancouvru, ima tudi dostop do bazena in take fore. Very nice! Nic, pocasi smo se skidali spat, zdaj pa ... ahhhh ... cakam, da se skidamo, gremo na super zajtrk (street eats galore!), potem na Hualampong train station, da vidim, ali imajo karto za v Chiang Mai, potem morda Chatuchak market, morda Khao San road ....
I love this place. Temperatura je prijetna, sonce sije, ljudje so super ... ko dobim se hrano, ne bom videla razloga za povratek ... 😉 (OK, that was a teaser)
chok dee!

Advertisement



3rd January 2009

estitka!!
word :D
4th January 2009

Sweet.

Tot: 0.419s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 83; dbt: 0.1832s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb