Vrienden en familie

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
January 31st 2007
Published: February 2nd 2007

De laatste dag in Thailand is aangebroken. Morgen vliegen we terug naar Hong Kong, blijven daar 1 nachtje slapen en vliegen dan via Auckland naar Wellington in Nieuw Zeeland. Met Angelique gaat het weer helemaal goed en ze kijkt er naar uit om weer aan haar conditie te werken in de natuur van Nieuw Zeeland. We moeten bekennen dat we de afgelopen weken schaamteloos lui zijn geweest en vrijwel niets hebben ondernomen. Dit alles uiteraard op doktersadvies en niet omdat we lui zijn!!! De ouders van Angelique (Leen en Bep) zijn ter overwintering in Bangkok aangekomen evenals haar broer (Ed) en twee vrienden van Leen en Bep; John en Marga. We hebben van Leen en Bep 10 dagen gratis overnachting gekregen in een luxe resort op Samui, een mooie bungalow aan het strand, dit alles nog ter ere van Angelique haar 40e verjaardag.
Tien dagen later kwamen twee goede vrienden uit Vlaardingen (Roel en Marjolein) aan. We zijn met z'n allen samengekomen in Koh Samui waar we met z'n allen heerlijk niets hebben gedaan. Na ruim een week ging de groep uiteen, wij met Roel en Marjolein naar Koh Tao en Bangkok en Leen en zijn gevolg naar Koh Lanta. We hebben het heel leuk gehad met elkaar en hebben alleen maar genoten van de zon, het strand, de zee en veel geslapen en geluierd!

Aangezien wij nog in de luistand staan is dit berichtje ook maar heel kort en sluiten we hiermee Thailand af maar we maken het enigzins goed door er veel foto's op te zetten. "A picture says more than a thousand words" kun je nagaan hoe groot dit stukje eigenlijk zou moeten zijn!

Tot: 0.152s; Tpl: 0.017s; cc: 12; qc: 67; dbt: 0.0841s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb