Recept za sladkorno

January 24th 2007
Published: January 24th 2007

reka Kwai, Kanchanaburireka Kwai, Kanchanaburireka Kwai, Kanchanaburi

pogled z najinega plavajocega bungalovcka
Zbudili sva se v fantasticno idilicno jutro. Ce sva zaspali ob regljanju zab in pilnk-plonk zvokih iz reke skakajocih rib, naju je zbudilo (dokaj zapoznelo) petelinje dretje in civkanje pticev. Za sladkorno. Malo je idilo pokvarila invazija faraonk na mojo imovino, ampak vseeno se nama je jutro zapisalo v dobrem spominu: pri isti mami kot vceraj sva danes pili nek zivo oranzen Thai caj! Imava slikovno dokumentacijo.
Sli sva do bus postaje mimo pokopalisc oz. do TAT (turisticne info). Tam nama je nek stari, ki je totalno oblvadal anglescino, razlozil vse do zadnje malenkosti kako priti do floating marketa in potem dalje na jug. Svaka mu cast.
Sli sva se malo naokoli in - jasno - zalutali med domacine. Potem pa nahrbtnike na rabe in hop na nek motor s prikolico/klopco do postaje, kjer sva skocili na bus do Bang Phae. Tam sva se koncno presedli na tisti nek mini bus oz. voz in spet zapadli v super pogovor z enim starim. Ce sva ga prav razumeli, je odvetnik in prodajalec roz. Najbrz bo ze drzalo, kar pravi Masa, da imajo Tajci ene par sluzb.
Ko sva ze mislili, da sva prispeli do Noknoi (little bird) hotela, ki sva ga predhodno
reka Kwai, Kanchanaburireka Kwai, Kanchanaburireka Kwai, Kanchanaburi

most cez reko Kwai + soncni zahd za bonus
rezervirali po telefonu (da da, tudi to obvladava), nama je sofer minibusa nakazal, naj ostaneva gor in da naju bo kao zategnil do hotela. Scena je bila sumljiva, kar se je kasneje izazalo za resnicno. Tip naju je zategnil prav do tega floating marketa, ki je kaksnih 500m naprej, kjer se seveda popoldne ni cisto nic vec dogajalo, ker je itak vsa stvar v teku samo zgodaj zjutraj. Tam so naju obstopili neki tipi, da naju lahko prepeljejo do hotela in jutri nazaj in tako dalje in tako dalje. Pa sva jih zajebali in vztrajali pri svojem, ces, da naju mora sofer zategniti do hotela. In naju brez vecjih komplikacij tudi je. Najbrz je dobil kaksno provizijo ali kaj takega, ne vem. Dejstvo je, da problemov ni bilo in cez 10 minut sva ze sedeli na posteljah v hotelu.
Tale vasica ni zgledala nic zanimiva, zato sva sli en krog naokoli in spotoma pojedli (spet svinjsko dober) pad thai. Zavili sva se na eno kavo, pa spet na nek market, kjer sva odkrili tudi tale biser - internet.
Ker ni v tem mestu popolnoma nic za pocet, razen jutranjega marketa, bova najbrz spremenili plan

24th January 2007

Slike
Pozdravljena! Skoraj vedno omenjaš slike. Kje pa so?

Tot: 0.562s; Tpl: 0.013s; cc: 18; qc: 86; dbt: 0.3156s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb