266.den - presun bangkok


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
October 21st 2018
Published: October 22nd 2018
Edit Blog Post

Cez noc furt lialo.

Rano uz len prskalo ale pre istotu nahadzujem prsiplat.

Na ranajky kupujem trs maly bananov.

Listky na vlak zacinaju predavat 15.min pred prichodom supravy, i ked tam mali vypisane, ze 30min.

Co ma nepotesilo bola vyvesena cena 100b a pri nej poznamka pre cudzincov. Ktovie zakolko idu domaci. Baba predemnu platila 25b ale neviem aka bola jej destinacia.

V sobotu a nedelu chodi aj specialny vlak z centra bangkoku. Cenuneviem ale casi mi nevyhovovali.

Vlak prazdny ale potesilo viacej ludi co predavali jedlo. Nuz ja nemam prachy tak som len na bananoch.

V niektorych staniciach davame prednost vyssie radenim vlakom. Tym padom do ciela prichadzame s viac ako hodinovy meskanim.

Na jedlo idem tam kde pred odchodom. Chcel som si dat kura s ryzu ale tetula ma zavrete, tak koncim zas na nudlovej polievke.

Ako som jedol opat sa rozprsalo.

Po ustati smerujem k wat rakang. Videl som to uz minule, no ked som uz na tejto strane preco to nekuknut znovu.

Nesiel som po hlavnej ulici okolo nemocnici ale po bocnej co ide paralelne s nou.

Tu par lokalnych restik, klud.

Opat zacalo prsat tak presun na ferry a smer druhy breh tha chang.

Pri cakacke pod pristreskom sa riadne rozprsalo.

Tu jeden znetvoreny zobrak a zakaz krmit holubov.

Velky plagat, no domacim to nevadilo a v klude predavali krmivo pre tieto lietajuce prasata a ludia to kupovali.

V selfii s holubmi im nebranil ani dazd.

Prichadza lodka.

Na rieke obrovska premavka. Parkovali sme dobrych 10.min, tolko lodi.

Po vystupeni zaplatenie prepravy v okienku.

Ocitam sa na trhu, kde predavaju same predrazene veci.

Samozrejme priechod blokuju grupy turistov.

Jednu mladu grupu som nasilim rozrazil. Este sa cudovali co do nich vrazam. Sak co, zablokujem celu cestu a kukam suveniry.

Zacina odysea bus. Mal som vytipovane 3cisla, no vobec nechodili. Vsetko mozne len moje nie.

Okolo kopa turistov, co dosli kuknut grand palace a potom party na ostrovy.

Po polhodine som sa vyprdol na cakanie a vidal sa pesibusom do casti siam, odkial mi mal ist bus c.11 k ubytku.

Siel som roznyni bocnymi ulickami. Tie prazdne, obcas ludia na mna divno pozerali, bo vacsina turistov ide po hlavnych tahoch.

Zastavka na jedlo u cinanov. Objednal som len podla obrazka kde nebola cena, inak vsade boli ceny. Som cakal, ze ma odrbu ale dali normalnu cenu. Tez boli v soku, ze tam je cudzinec.

Prichadzam na zastavku, pytam sa chalana ci ide odtialto moj bus, bo tu neboli vypisane cisla. Vraj nie, mam ist na dalsiu.

V dialke pri narodnom stadione vidim odstavenu, nastartovanu 11ku.

Predavacka listkov v buse spala v okne.

Tak jej ukazujem, ze chcem nastupit, kruti hlavou a pokracuje v spanku.

Tak reku kedy, opat kruti hlavou a zas spi. Fakt uroven.

Tak nasrany idem pesi az k airport linke ratchaprarop.

To som sa este na jednej zastavke pytal ludi, bus nevedeli, posilali ma na metro.

V tomto okoli vyskove budovy, nobl stvrt, kvanta ludi, turistov.

Nasadam na metro a vyskakujem na hua mak.

Pred vstupom na airline linku boli aj pipacie ramy a sbs. Presol som s batohom, zapipal som, sbs sa ani nepohol.

Takze je to tu len na paradu.

Zistujem cenu na letisko, 25b. Ok tolko si odkladam do vrecka a ostatne bathy mozem prejest.

Pri metre je trh.

Opat dazd, cakam kym ustane a presun do nobl hostela.

Nadchodom musim prejst ponad cestu, okolo maleho trhu a som v ubytku.

Recepcia je hned aj kaviaren, restika. Ladene to je do boutique stylu.

Prijemne prostredie stvorne pre hipsterov.

Americky budvar nesmie chybat.

V dorme klima na plne gule. Potesila tepla sprcha.

Presun do velkeho tesca. Tu na info uistenie, ze mozem platit kartou.

V malom tescu v kanchanaburi sa nedalo.

Nakup jedla na zajtra, jedno pivko, redbull.

Vodu som nekupil, bo vsetko len po 6baleni.

Maso tu bolo volne lozene. Ludia si samy vybrali kus, ten odniesli na vahu, kde to pikolik odvazil a vytlacik nalepku so sumou.

Presne ako zelenina ci ovocie. T fungovala na rovnakom principe.

Vonku pekne sfarbena obloha pri zapade slnka.

No ako by to bolo, keby cestou na ubytko nepoprchalo.

Na ubytku vypite pivo, skype s domovom. Kakavak bude buduci rok furt na ceste. Po sri lanke leti na mauricius.

Vyzera to, ze v stokholme si plan musim spravit sam resp budem chodit vsade sam.

V plane po pristati teda kupa 24hod karty, na dalsi den vozenie sa metrom.

Mozno behnem na hokej a ostatne sa uvidi podla pocasia.

Dufam, ze sa bude dat u lei oprat. Potrebujem vyprat aj male batozky.

Na veceru behnutie na nocny trh the grounds market.

Ten uplne slaby ale minul som tam skoro vsetky prachy.

Ludi , stankov a ponuka jedal slabucko.

Cez cestu presun do dalsieho supermarketu.

Tu tez uistenie platby kartou. Kupa vody a dalsieho piva.

To vypite na poschodi pred vstupom do izby.

Zaujali pokyni co sa nesmie robit v izbe.

Mimo klasickych veci ako fajcenie, jedenie prekvapila poznamka ziadny sex, mame oci vsade.

Opiveny nazad do mraznicky a spanok.

Naklady :

Banany : 10b
Vlak kanchanaburi - thonburi (7.19hod) : 100b
Ferry tha chang - wat rakang : 3.5b
Nudlova polievka s porkom : 40b
Chicjen gravy on noodle : 40b
Airport line ratchaprarop - hua mak : 25b
Jedlo : 50b
Napoj : 25b
4xmaso na palicke : 40b
Nakup : 8.8€ (323b karta)
Nakup : 1.95€


Advertisement



Tot: 0.079s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 22; dbt: 0.0583s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb