262.den - bangkok (zubar)


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
October 17th 2018
Published: October 19th 2018
Edit Blog Post

Asistencna sluzba allianz uplne k nicomu, tak idem teda do vytipovanej zubnej kliniky Bangkok Smile Dental Clinic Sukhumvit 21.

Na ranajky sa zastavujem v rovnakom stanku kde som jedaval pocas minulej cesty.

No uz i tu je turisticka prirazka, ono to je v ulicke ako sa ide od central gh dolava, uplne posledne jedlo na rohu.

Najedeny k demokratic monumentu, odtialto ide bus k mojej destinacii avsak nie az priamo, musel by som este slapat asi 15.min.

No ako pozeram tie zapchy, idem k dalsej zastavke pri Giant Swing.

Odtialto ide bus prakticky az priamo k zubarovy.

No tu su zapchy este horsie. Tak sa rozhodujem to dat pesi. Podla google cca 1 a stvrt hodiny.

Slnko uz pekne pecie ale idem po chladku.

Cestou nic nezvycajne.

Ako sa dostavam do casti siam, tak sa objavuju nakupne centra mrakodrapy a zvyseni pohyb turistov.

Da sa ist aj po skywalku. No je to len chodnik co vedie pod nadzemkou ale fajn vyhlad na okolie.

Znackovy obchodak a pred nim mini chram kde sa modlia ludia.

Medzi zastavkami Phloen chit a nana pozorujem zvyseny pocet kuriev.

Je este len nieco okolo 9.30 a uz postavaju na rusnom chodniku.

Ulicka k zubarovy je posiata masaznymi salonmi (tu sa isto konci happyendom, aspon to tak vyzera podla nadhanaciek) a luxusnymi ubytkami.

Vchadzam do kliniky.

Ta cca 9poschodi. Kazde poschodie sluzi na ine ukony (zubar, chirurg…)

Lobby priestranna, hned sa ma ujima uvitaci vybor.

Popisanie problemu. Mam stastie dnes o 15.00 ma zoberu. T.j mam asi 4hod casu.

Od zubara rovnakou cestou, cul ma pristavila stara babka a ukazala mi knizecku s fotkami kuriev. To som este ani neobedoval 😊

Na obed zapadam do miestneho food courtu. Ten sa postupne zaplna roznymi domacimi co pracuju v okoli v kancloch. Vsetci maju na krkoch vysacky s fotkami a menami.

Thanon duang phithak to je ulicka kde su kolaje a po bokoch byvaju ludia resp su tu vyvarovne. Od kolaji mozno tak na 2m.

Moj ciel je Benchakiti Park.

Idem k nemu v specialnom koridore. Z jednej strany vodny kanal a z druhej vojensky objekt.

V parku velka vodna plocha na ktorej sa labutia domaci, clnky su nad ich sily.

Domace baby, zrejme roztlieskavacky, si tu nacvicuju svoje cisla.

Expati tu behaju resp bicykluju. Je tu fajn cyklo trasa.

Ludia co sa maju starat o cistotu parku pospavaju v altankoch.

Tak sa pridavam ale lahinam na lavicku.

Ako som siel k lavicke, tak som vystrasil zeleneho hada, ten upaloval hore na strom.

Oddych mi sprijemnuje stebot vtakov, pobehujuce vevericky.

Hrmenie, pozrem nad jazero a tam cernota.

Nuz sa teda pakujem, obieham cele jazero.

No nestacim prist na koniec, spusta sa dazd.

Rychlokrokom parkujem v pesom nadjazde.

Okolo idu aj roztlieskavacky, na hlavach igelitove sacky.

Mensi presun pod neaky vyklenok a opat cakacka kym dazd ustane.

Presun na skywalk, skoda, ze to neni potiahnute az k mojmu zubarovy.

V robinson obchodaku cakam kym ustane dazd.

Ludia tu naskakuju do taxi, straznici im otvaraju dvere.

Ako si idem zas po ulici opat sa objavuju kurvy.

Jeden chlapik predemnu kupuje od dilera dake dve pilulky, dava ich do seba.

Ucinok dostaveny okamzite. Chlapik s usmevom a divnou chodzou pokracuje v prechadzke.

Som na klinike.

Tentoraz sa ma ujima handrova hlava.

Na pc vyplnujem vsetky svoje udaje, alergie… po vyplneni som odfoteny.

Sadam na gauc.

Dost cudzincov mimochodom.

Opat handrova hlava, meria mi tlak.

Cakacka, je tu free voda vo flasiach, prostredie velmi prijemne.

Handrova hlava ma bere na 7poschodie.

Uvadza ma k zubarke.

Kontrola zubu, vycistenie zubnou nitou(robila to zubarka) a smer rontgen.

Ten je hned vo vedlajsej miestnosti.

Ziadne drzanie si rukou snimku ako to je u nas na pohotovosti. Pekne je snimok uchyteny do drziaka, ten mi je pripevneny na usta.

Sesticka prichadza s velkym fotakom. Cvak a je to.

Snimok vklada do stroja, ten udaje posiela na monitor. Snimok sa nepodaril tak este raz cela procedura.

Nazad na kreslo.

Zubarka pozera snimok na pc. Zcacsuje zaostruje a ide sa na vec.

Sadam si, injekciu odmietam, kreslo sa spusta. Som trosku dolu hlavou.

Na hlavu mi davaju kruh, kde je vystrihnuta diera na usta.

Takze ja nevidim absolutne nic.

Vrtanie a vrtanie. Neskor mi zubarka pocita 1.2.3 vraj uz len chvilu.

Brusenie, plombovanie.

Tada a hotovo.

Este mi v zrkadle ukazuje vysledok.

Pred miestnostou ma vyzdvihuje handrova hlava, nazad na poschodie.

Platba kartou (60€), dostavam ucet, popis vykonu a navod co robit po plombovani.

Vonku chytam staru rachotinu a smer democraci monument.

Na izbe oddych a kontaktovanie asistencnej sluzby, ze uz ma vsetko vybavene.

Vecer zamenenie dalsich penez. Tentoraz hongkongske dolare co mi dala miriam.

So zamienanim som to posral, mal som najskor zamenit 50€ a potom to kombinovat inymi menami.

Cul budem rad ak s peniazmi vydrzim.

Na veceru sadam k 711 pri Shrine of Mae Thorani.

Davam rybu a este dve masa na palicke.

Ako na potvoru, jedol som naboku 711 pri vode, pred 711 zacinaju davat zadarmo jedlo a napoje.

Este sami domaci mi vravia free a stavaju ma do radu. No ja som uz najedeny, tak berem aspon napoj.

Prazdnymi ulicami prechadzka okolo grand palaca. Ten je pekne nasvieteny.

Wat phra taktiez fajn.

Prichadzam k ferry pristavu tha tien s tym , ze pojdem na wat arun.

No ferri o 20.00 uz nejazdi.

Wat arun pekne nasvieteny no pokladnik ma nepusta na molo odkial by bola super fotka.

Je tu aj tabulka zakaz fotit ale cul tu neboli ziadne davy ludi iba ja.

Okolo grand palacu par tour cyklistov.

Saranrom Park je moja zastavka. Tu cviciaci, behajuci ludia. V zadu ludia hojne hrali pingpong (nie pingpong show).

Pred 21.00 starznici piskaju na pistalke t.j. park sa zatvara.

Nuz smer k Golden Mountain Temple.

No k nemu som sa nedostal, bo som zle zabocil a vracat sa mi uz nechcelo.

Ulice prazdne, obcas neaky bezdaci na lavicke.

Chcel som sa zastavit aj v Rommaninat Park ale uz bol zavrety.

Popri kanalu rop krung velmi uzkou a slabo osvetlenou ulickou sa vynaram pri Living heritage museum

Inac v tej ulicke keby ma volado ovali ani by som sa necudoval.

Cez den ok ulicka ale v noci je to presne ten tip kam nechodit.

Nuz nazad na ubytko.

Ratchadamnoen klang rd tu bbq stanky.

Ludia kupovali maso na palickach, k tomu ryzu, omacku. To dostali vsetko na tacke a jedli na zemi.

Zvacsa vsetko domaci.

Pri odbocke ku ksr aj jedna skupinka bielych.

Na izbe davam smirnofa a pivo.

Chuj mohol som zjednat v tomto ubytku lepsiu cenu. Ked som poobede oddychoval tak dosol volaky clovek a ten zjednal dvojpostel na 150b.

Zajtra rano na vlak a relax v kanchanaburi.

Povodne som chcel ist k moru hua hin a tam pozicat motorku ale na fb som sa dal do skupiny thajsko.

Dovod, aby mi odporucili zubara, jasne nikto nic akurat mi lajkli prispevok.

No ale hua hin je momentalne zaplavene odpadkami.

Naklady :

200 hongkongskych dolarov = 820b

Fried rice chicken : 50b
Nakup : 23b (voda 1.5l 13, red bull 10)
Nudle s masom : 40b
Ladovy citronovy caj : 30b
Bus c.2 : 6.5b
Ryba s ryzu : 40b
2xmaso na palicke : 20b
Redbull : 10b
Nakup : 149b (voda, pivo, smirnoff, 3xsnack)



Advertisement



Tot: 0.621s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 46; dbt: 0.3764s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb