Ayutthaya

Published: September 5th 2017

imageimageimage

Tuk tuk mod båden
D. 22/08

Idag tog vi vores første bus til Ayutthaya. Der var ankommet endnu en pige (Betty), der var fra Kenya, som skulle rejse med. Da vi ankom til Ayutthaya, spiste vi frokost og tog ellers en båd til 3 templer; Wat Lokayasutharam, Wat Phananchoeng og Wat Chaiwatthanaram.

Vi havde en guide med os på hele turen, hun fortalte om de forskellige templer, samt lærte os noget basic thai.

Derudover lærte vi også hinanden bedre at kende, hvilket var rart.

Templerne var rigtig flotte, men da vi var færdige, så var vi også godt og grundige tempel trætte, så vi valgte at tage en drink/is, og tog derefter på et lille marked.

Da klokken nærmede sig 18 tog vi til togstationen for at nå vores nattog til Chiang Mai, dog var toget 2 timer forsinket, så efter at have ventet i, ialt 2,5-3 timer på toget så var vi godt og grundig trætte og klar til at gå i seng, men først skulle der tages nogle natselfies i vores køjer.

image

Så er vi på vej til det første tempel

Selfie med vores guide
image

Efter billedet kom vores guide løbende og fortalte grinede at man ikke måtte kravle op på stenene

Næste tempel..

Tot: 0.095s; Tpl: 0.021s; cc: 13; qc: 49; dbt: 0.0442s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb