164.den - dulan


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Taitung
July 11th 2018
Published: July 11th 2018
Edit Blog Post

Neskory budicek az okolo 9.00.

Na moje prekvapenie vonku slneco.

Na ranajky idem spolu s chalanom co tu bol 4noci.

Plati mi ich aj ked protestujem.

Mal som sendvic s porkom a vajcom, zeleny caj nesmel chybat.

Na ubytku mi taiwanec dava rozne tipy. Ale vsetko som uz navstivil resp ostatne veci v central taiwan su bez vlastnej dopravy tazko dostupne. Inak vsetko treky o ktorych som vedel.

Ked som uz pri tej vysokohorskej turistike. Cs v hualien mi vravela, ze boli niekde turistikovat, prespali v chate a tam im ukradli neake drahe nacinie. Tak v horach by som zlodejov a hlavne medzi turistami necakal obvzlast na taiwane.

Pobratie na prazdnu plaz, kde velke vlny a neznesitelne teplo a dost silny vietor. Vydrzal som tu len hodinu.

Povodne som chcel ist na Lisong Hot Springs ale cesta tam 3hod, tak nabuduce.

Na ubytku v tomto mega teple len relax v hamake skoro cely den.

Na obed vybehnutie hned do prvej vyvarovne, po vonku sa fakt nedalo chodit, po 20m som bol totalne spoteny.

Na obede katastrofa zatial s dobrym koncom, uvidime ako to pojde dalej.

Sedim si, na stole klobuk, pod nim kapsicka a v nej mobil.

Posuvam klobuk a zrazu clup. Nieco padlo do kybla s vodou. Moj mobil.

Zhyknutie a rychle vybratie. Na prekvapenie funguje ale nejdu spodne tlacitka.

Odlepujem ochranne puknute sklo. Vypinam mobil.

Po chvili ho zapinam a vsetko fachci.

Dostavam tipy na nove mobily od markoffa : Redmi note 5 snapdragon 636 resp resp Asus zenfone max pro m1

Opat vypinam stroj.

Po relaxe mensia jazda na skutri po dedinke zakoncena relaxom na plazi.

Uz chladnejsie, vlny stale velke. Vo vode jeden surfer, na plazi jedna rodinka a jeden zmiesany par.

Po relaxe pokracovanie oddychu v hamake na terase.

V lobby dredacska grupa, beloch, sikmac a sikmacka (ta dredy nemala aj ked mozno medzi nohami ano)

Opat zapinam mobil, fachci i ked na spodku cez cely displej asi 2mm pasiky ale tie neskor miznu.

Na veceru behnutie cez cestu kde som mal v posledny den gratis jedlo.

Objednal som si daky set. Donisli mi sushi, polievku, zelene fazule a nieco ako puding. To som si nechal naposledy, zistene, ze to je vajco spravene na puding sposob, dnu bola mala musla.

Riadne napraskany skype s mimi a kakavom.

Nocny skutrovy presun na plaz, tu vsak len chvilu. Hviezdy fajn, more tez ale mal som volaky divny pocit. Ono vsade tma.

V dialke na mori biele svetlo ako kozmicka lod. No to vyzarovalo z blizkeho green islandu.

Na ubytku opat hamaka.

Nz a dlhomesacna baba su spolu niekde vonku, 3 pracujuce baby tez. Ale moc som sa nesocializoval, vychutnaval som si tu pohodicku.

Ozvala sa ruri, vraj mi s mamou vymysleli daky plan na hokkaide,som zvedavy.

Napisal som cs babam z taipei ci chcu opat stretko, zatal odpisala len jedna. Ta strasne moc inteligentna, stretko v nedelu poobede, plan zatial nejasny.

Starej pice som nepisal a ani pin, s ktoru som bol vikend aj v hualien. Tej napisem asi az pondelok.

Zajtra ma prsat uz sa tesim na 150km v dazdi na skutri.

Naklady :

Nudlova polievka : 50td
Napoj grep zelenycaj med : 45td
Sushi set : 120td
Benzin : 2.38€ (85td karta)
Colorful taiwan hostel, 8dorm,ac, share sprcha : 6.83€ (244.2td karta)


Advertisement



Tot: 0.607s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.3579s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb