162.den - presun do dulan


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Taitung
July 9th 2018
Published: July 11th 2018
Edit Blog Post

Rano zbalenie, nechanie batohu na recepcii a smer Feicui Gu.

To mi odporucila cs.

Ranajky kupujem so sebou, sendvic.

Ked som ho neskor zacal jest tak prekvapko, bol ovocny.

Cez mesto som sa vymotal az na vypadovku kde uz ziadna premavka.

Skuter parkujem na ceste a polnou cestickou pokracujem az k tunelu.

Za mnou par, nechavam ich takticky predbehnut, bo z tunela som nemal dobry pocit.

Nakonec pohoda len treba svetla, mobil staci, ja som mal celovku.

Po opusteny tunela este mensi chodnicek, klesanie a som pri umelo vytvorenom vodopade.

Prakticky taka betonova priehrada, dole studene jazierko po kolena.

Bolo tu uz par ludi ale atrakcia nic moc, neoplati sa sem ist.

Na spiatocnej ceste som stretol skupinku asi 20ludi.

Prechadzam most a po bocnej cesticke smerujem k jazeru liyu.

Cesta velmi dobra, na jednej strane mala rieka vo velkom koryte, na druhej skaly. Prechadzam aj par malymi tunelmi.

Napojenie na hlavny tah a jazero.

To fajn, daju sa tu pozicat bicykle a prejst okolo resp su tu aj lodky aj slapadla. Ludi pomenej.

Za mesteckom shoufeng opustam hlavnu cestu a smer vedlajsia co ide nazad do hualien.

Dlhy most, zabocit vlavo a uz som na uzkej klukatej ceste.

Konecne si uzivam jazdu na skutry. Mensie serpentiny, nikde nikto.

Zrazu konci asfaltka, vstupujem na stavenisko cca 300m po prasnej ceste a opat fajn jazda.

Nakonec sa napajam na hlavnu, robim si mensiu zachadzaku, bo na mojej ceste zastavovali policajti auta. Nechcel som riskovat, ze ma zastavia.

Prichadzam k pozicovny s tym , ze si zoberem skuter na dva dni a pojdem do dulanu.

No tu nik, cakam stvrt hodinu a nazad na ubytko.

Pokec s recepcnym, fajn chalan.

Berem batoh a zas pozicovna a opat nik.

Pytam sa pozicovne vedla, posielaju ma niekde uplne doprdele.

Tu sa pytam dalsej pozicovne, tu uz vedia po ang. Vybavuju nieco cez telefon, idu so mnou do mojej pozicovne.

Prichadza chlapik, platim 700td, depozit davam moj druhy pas (bez vstupneho taiwanskeho razitka) a uz padim smer dulan.

Ve vacku len 150td, atm som nikde nevidel, benzin som vyplatil kartou.

Nejdem po pobreznej ceste ale po vnutrozemskej smer fuli.

Hlavna cesta, par aut, par cyklistov a slnko. Este, ze mam dlhy rukav a kuklu, bohuzial mam kratase. Dlhe nohavice som si nenahodil.

Obliekanie do tohto uboru prebiehalo na hlavnej ulici v hualien. Lude mali mensi striptiz.

Po ceste neake gycove prkotiny, som ani nespomaloval pri nich.

V jednom mestecku vidim postovy atm, revolut mi to nezobralo.

V dalsom meste polka cesty zatarasena velkym stanom. Dnu sa pripravovalo pohrebne zhromazdenie.

Neskor sa napajam na bocnu cesticku c.193

To uz bola ina jazda, stupanie, klesanie, zatacky ale hlavne prazdna cesta.

Na lavo hory, napravo udolie s polickami a opat hory.

Tuto cestu vrelo odporucam.

Na jednom useku minam cerstvu dopravnu nehodu.

Z maleho auticka padol sud s neakou tekutinou, auticko skoncilo v priekope. Okolo par skutristov, policajti, sanitka.

Neskor stretavam hasicov a dalsie dve sanitky.

Vo fuli som zle odbocil a siel zbytocne obchvatom.

Zastavujem sa tu na jedlo.

Videl som jest dakych ludi, reku nudlova polivka, v skutocnosti to bol drveny lad so sosovicou a broskynou (?).

Nuz dobre padlo i toto.

Benzin mi uz pomalicky dochadza.

Mestecko donghe podla smerovnika cca 15km, co je v skutocnosti blbost.

Dementi tu maju znacky porobene len k hranicia okresu (?). Ak chce clovek zistit skutocnu vzdialenost do mesta musi sa orientovat podla znacky trebars donghe town, vtedy je to k mestu. No tieto znacky byvaju asi zhruba 10km pred mestom, fakt debilita.

Usek medzi fuli a donge excelentny.

Serpentiny, uzka cesta, skaly, vyhlady, jeden rucne sekany minitunel, stupanie, klesanie. Najlepsi usek mojej cesty.

Obcas boli pri ceste rozmiestnene kamery.

V jednom useku mi pred nosom prebehlo 5 malych opic.

Premavka nula bodov.

Auto a jeden skutrista tesne az pred donghe resp jednym mesteckom v strede prechodu cez hory.

Mensia zastavka na fajn moste 東河橋遊憩區

Z ktoreho bol vyhlad na cerveny most, po ktorom vedie hlavny tah, v pozadi uz rozburene more. Maria prichadza.

Na druhej strane vyhlad na hory a rieku pod mostom kde sa na surfoch blaznili sikmaci. No nie surf ale take podobne len sa na tom stoji a padluje.

V donghe som chcel doplnit pohonne hmoty ale pumpa zavreta.

Na vypari dochadzam do dulan.

V ubytku tri baby co tu makaju. Cena 350 ostava i ked mi najskor davali 400 ale majitel potvrdil 350, cez agodu 375.

Hned sprcha a smer atm, opat postova banka, ani jedna z troch kariet nefungovala a v 711 chceli poplatok 100td.

Tak som sa nasral a siel do asi 30km vzdialeneho taitungu do atm.

Aspon som si zas po dlhej dobe zasoferoval skuter. Dnes na nom asi dokopy 8 hodin.

V taitongu vyber penez, v carfoure nakup jedla a igelitky. Toto je asi jediny obchod kde sa plati za igelitku na taiwane.

Jedlo zjedene pri flowing lake kde sa podvecer este kupali ludia.

Smetaky tu samozrejme nemali tak som to nechal na kope kartonov.

Fakt demencia bez smetiakov.

Uz za tmy po hlavnej ceste prichod na ubytko, vyplatena dve noci, supnutie do seba 18days a smer na skutri plaz.

Jedna odbocka je pred pumpou ak sa ide na sever. Tu vsak priliv a nedalo sa kde sediet.

Nazad na hlavnu a smer k cintorinu.

Dole je dalsi pristup na plaz. Opat rovnaka situacia avsak tu sa dalo sediet, sice nie az pri mori ale dalo sa.

Kochanie sa hviezdnou oblohou, pocuvanie mora a jedenie chipsov.

Na aute prisli aj dve sikmacky s pizzami ale ked zistili, ze sa neda ist priamo k moru otocili to.

Na ubytku este polehavanie v hamake a neskor uz len spanok.

Mensi suhr platieb kartami, bo dnes som otocil vsetky 3 (este mam dalsie dve ale tie su fakt ako posledna zaloha)

Revolut mastercard - platba kartou
1€ = 35.6911 td

Fio mastercard - platba kartou
1€ = 34.8993td

Mbank visa - vyber
1€ = 34.8553 td

Naklady :

Vyber 4000td = 114.61€
Ovocny sendvic : 35td
Skuter 48hod : 700td
Benzin : 2.98€ (104td karta mastercard fio)
Benzin : 50td
Nakup : 5.36€ (191td karta)
2xliho house, 6.dorm, ac, share sprcha : 700td


Advertisement



Tot: 0.076s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0502s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb