158.den - dulan

Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Taitung
July 5th 2018
Published: July 5th 2018

Budicek az nieco po 10.30.

No jeden som mal ked som sa bol asi o 2.00 vygrcat do tureckeho hajzla.

Na ranajky do seba hodene nudle.

Potesilo ang menu a tetula co povedala pri mojom odchode thank you.

Hovno dedina ale ludia sa tu snazia byt k turistom privetivy.

Moje kroky viedli k Dulan Archaeological Site.

Mensie stupanie, vonku dusno ale nastastie nie slnecno.

V pozadi vysoke pekne hory, uzka cesticka, okolo policka resp fajn priroda.

Prichadzam na miesto, tu stekajuci pes tak pokracujem dalej dolava po hlavnej k dalsiemu archeologickemu miestu. Mala tu byt keska ale nenasol som ju.

Cestou na mna z blizkeho domu (chatky) vybehli dvaja psi. Kurvy vyjebane.

Nuz na tomto mieste dake tri vacsie sutre, nic extra preco by sem mal clovek chodit.

Tak nazad k prvemu miestu, tu idem na vedlajsiu cesticku s tym, ze sa dako dostanem sem

Malo by tu byt fajn miestecko na relax pri vode.

Okolo mna pekna krajinka, clovek na minibagry, opat vydrbane psi.

Prichadzam na koniec asfaltky, tu domcek a cesta cez pole. No mam slapky tak serem na to. Ktovie ci by som sa tam aj dostal.

Nazad prijemnym prostredim az do mesta.

Tu zas kokotsky stekajuci psi, tak si kvoli nim nadbieham a dostavam sa do kulturneho centra, co je areal byvaleho maleho cukrovaru.

Ten je premeneny na kaviarnicky. V kazdej budove jedna resp neaky ti umelci. Udajne kazdu sobotu tu je free koncert.

Inak nic moc, nestoji to za navstevu. Lovim tu jednu kesku.

Prekracujem cestu,kupa dzusu a klesanie k miestu 都蘭鼻

Zaujala znacka s padajucim autom zo skaly.

Vyhlad na more a okolie ale som podobnych vyhladov prejedeny, treba mi hory.

Kedze nikde zadny smetak hadzem prazdny pohar na zem. Maju tu mat smetaky.

Nazad som chcel ist inou cestou ale ta zatarasena kravamy a fakt velkym bykom (?)

Na ubytku asi dvojhodinovy spanok.

Obloha zamracena ale i tak relax na plazi. Tu uplne nikto, vsetci boli v druhej casti.

Kedze zacalo poprchat presun na veceru.

Po jedle, reku kupim dalsi dzus. No cez cestu na mna krical majitel ubytka.

Dnes otvaraju novu restiku a jedlo je gratis. Kurnik toto vediet.

Restika prakticky oproti ubytku, ono je to mala dedinka.

Tu na moje prekvapko pracovali uz 3babi z ubytka. Dnes som ich videl robit na hosteli, cul v restike.

Po jedle kupa fajn coko mliecneho napoja.

Relax najskor v lobby a neskor v sietke na mojom poschodi na terase.

Chalani zo vcera odisli, na izbe je jeden novy kufor ale cloveka som nevidel. Podomnou tiez niekto rozlozeny ale taktiez som ho nevidel.

Ostanem tu este jednu noc a v sobotu stop do huilenu.

Cez agodu je cul toto ubytko za 320td, uvidim zajtra aku mi da cenu napriamo.

Jo a cez hostelworld som tu nasol za 250 ale serem na to, nebudem sa stahovat kvoli jednej noci a som tu spokojny.

Ten hostelworld som mohol sledovat skor dilino.

Ozvala sa mi stara pica z taipeiu. Nastasti bukvicak z taichongu sa uz neoziva.

Co sa tyka ludi z juhu a tu na vychode uplne inak vyzeraju ako ludia zo severu a zapadu. Oci nemaju az tame sikme a pokozku maju tmavsiu.

Kurnik v europe nabehli letenky za 1cent, ah mohlo by aj tu nieco take nabehnut.

To mexiko som si rozmyslel, budem to riesit az po japonsku, kam a ako dalej.

Mozno nakonec skoncim na sibiry v gulagu 😊

Nudle s masom : 40td
Fruit tea 0.5l : 45td
Polievka s masovymi gulickami : 40td
Polievka, nudle, pork : 70td
Chocolacream napoj : 50td
Chipsi : 20td
Colorful taiwan hostel , 6dorm : 2.53€ (90.19td karta) inak cena 309td ale mal som dake body z agody

Tot: 2.911s; Tpl: 0.043s; cc: 9; qc: 29; dbt: 0.0324s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb