154.den - taitung


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Taitung
July 1st 2018
Published: July 2nd 2018
Edit Blog Post

Je nedela, stihacky nelietaju, konecne klidecek.

Rozmyslal som, ze si operem (20pracka 10prasok, susenie na streche) ale hadam vydrzim s dvoma cistimi a jednym polo do sappora. Som hovado.

Ruriko mi ponukla 5hod vylet zo sappora do hakodate, ze to v pohode odsoferuje.

Na hokkaido mam tri alternativy (avsak treba mi stan, pri A alternative stan neni problem, pri ostatnych kupa resp prenajom)

A - budem furt s ruriko (ked ma bf, tak nist )

B

19 prilet sapporo
20 sapporo
21 kutchan
22 kutchan - yotei
23 lake toya
24 lake toya
25 Noboribetsu
26 sapporo
27 Asahikawa
28 Asahidake Onsen
29 asahi - Kamikawadake
30 Sounkyo Hot Spring
31 sapporo
1 odlet tokio

C - mozno tu stretnem aj ziveho brumbruma (ne toho alkaca z al)

19 prilet sapporo
20 sapporo
21 Asahikawa
22 Asahidake Onsen
23 asahi - Kamikawadake
24 Sounkyo Hot Spring
25 utoru
26 utoru
27 utoru
28 rezerva
29 rezerva
30 shari
31 sapporo
1 odlet tokio

Stacilo vsuvky.

Ranajky opat ubohe. Majitelka uz je dost vyhorena po mesiaci od otvorenia.

Prakticky spolu s manzelom tahaju kazdy den sluzbu od 8.00 do polnoci. Maju tu i jednu upratovacku zo singpuru.

Holandanky co dnes odchadzaju sa jej pytali trivialnu vec, kde je bus stanica a musela lovit v google mapach. Pri tom je to odtialto asi 15.min chodze.

Po 4 toastoch mini pokec so sikmackou z nemecka co tu studuje cinstinu na vymennom pobyte.

Nemecky len par viet potom som to vzdal.

Na odporucanie domacej som siel pesi do 20.min vzdialeneho art muzea.

Vsetko nad 10.min chodze je pre domacu dialka.

Nuz v malom pekle do muzea, ktore je free a je v nom tento mesiac jedinecna multimedialna vystava.

Nuz muzeum na to ako to ospevovala velke sklamanie.

Vsetko orientovane na male deti.

Skusil som si 3d helmu, tam animacia zivota ludi v minulosti (velmi jednoduche). Neaky velky pohyblivy obraz s konmi.

Lego stena, vonku par preliezok.

Proste kinder muzeum a nie art. Domacej sa to lubilo, sak sikmaci su vo vyvoji trosku pozadu sa mi zda. 24 rocna s rozumom 15 rocnej.

Ok ja som tez trochu vo vyvoji pozadu 😊

Z muzea presun na prechadzku po Liyushan Park.

Co som cital recenzie tak ludia nadavali, ze chyba upravena cesticka (schody, drevenna, kamenna cesta)

Tak cely nateseni zacinam stupanie po schodoch a cakam kedy zazne divocina.

Ta zacala na zapadnom chodniku ale nic strasne.

Vyhliadky fajn na okolie ale v noci neodporucam, ziadne osvetlenie chodniku a bolo tu dost znaciek pozor hadi.

Na obed parkujem v 客來吃樂 (原台東綠豆算)

Vonku stalo kopa ludi tak reku budu dobre varit a aj varili. Davam si miestnu specialitu oyster soup.

Cakacka zhruba 10.min.

Po jedle zastavka v carrefoure.

Samozrejme som sa musel predrat odelennim elektroniky, oblecenia … az kym som sa konecne dostal k vode a pivu.

V akcii mali nemecke pivecko, to vypite vonku a presun do lobby na ubytku.

Lobby v podzemi dost velke. Klima, pohodlne vankuse, skoro som zaspal.

Neskor pokec s nemcom co je na polrocnych prazdninach a jednou babou (fra?). Ta chce ist tez na green island, tak mozna pojdeme spolu.

Volali ma nech idem s nimi jest ale nemec mi volako nepasoval tak neskor do mesta sam.

Nakup jedla so sebou, ananas a tri piva.

Vsetko to do seba hodene pri mori.

Zaujimava bola ku koncu kombinacia pivo a ananas.

Spln uz skoncil ale este stale dost velky zlty mesiac. Obcas ho prekrili mraky.

V dialke blesky, to nevesti nic dobre, dufam, ze mi na ostrove nebude prsat.

Potulovali sa tu aj dvaja psi.

Niektory maju na sebe obojky ale i tak su to zrejme uz psi ulice.

Opiveny navrat na ubytko.

Tu ma cakal jessicin kamos. Co bol pre mna sok. Hodinu sme predebatili.

Ospravedlnoval sa, ze nemal na mna cas, sa prave rozchadzal s priatelkou.

Dal neake tipy co mam navstivit.

Hipisacky festival

https://www.facebook.com/events/192307314889350/?refid=12

Skryte miesto v horach

https://www.google.com/maps?cid=12317025395418692259&hl=zh&gl=tw&shorturl=1


V taliansku mal podobnu skusenost s cs ako ja v saigone 😊

Po rozlucke uz len spanok, zajtra budicek o 6.00.

Do pristavu fugang pojdem pesi, cca 6km. Mala by ist aj mhdcka ale nebudem to riskovat. Bo fakt busy tu chodia zriedka. Tento spoj (ziadne cislo) chodi raz za dve hodiny, potom je este jeden ale ten ide uz o 6.15 a potom az opat o dve hodiny.

Lod mi odchadza o 9.00 ale do 8.30 si musim vyzdvihnut listok inak mi rezervacia prepadne.

Naklady :

Oyster soup : 40td
Nakup carefour : 4.26€ (150td karta)
Polivka nudle mix : 60td
Jedlo : 55td
Nakup 3xpiva : (105td karta)
Ananas : 50td


Advertisement



Tot: 0.653s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.3831s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb