152.den - taitung

Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Taitung
June 29th 2018
Published: July 1st 2018

Z ubytka vypadnutie nieco pred 7.30.

Ranajky kupujem len do ruky. Tentoraz napraskany sendvic.

Vsetko do seba natlacene na bus stanici.

Informator ma naviguje na spravny bus, ono dosol len jeden s cielovou stanicou kaosiung ale snaha sa ceni.

Cestou rozmyslam ci ist do tainang busom, vlakom (idu len dva doobeda) alebo stopom.

Nakoniec vyhrava stop a vyskakujem v dedinke fenggang.

Sofer cely vyvaleny, ze nepokracujem az do fangshan odkial idu busy, vlaky.

Pochodujem za pripekajuceho slnka po ceste co sa napaja na hlavny tah, cca 2km.

Par aut islo ale nik nezastavil.

Na hlavnom tahu cakacka cca 15.min.

Som si napisal aj najblizsiu dedinu ale podla ma tu tabulku i tak nik necital.

Inac jak som isol po tej vedlajsej dobre som nadaval, ze som nesol busom. Fakt neuveritelne teplo.

Stopol som neakych chalanov, co najskor okolo mna len prefrcali ale vzapeti sa otocili a nabrali ma.

Sli do taitungu (okresu) za neakym biznisom.

Cesta cez hory uplne genialna, paradne vyhlady na zelene kopce, neskor sme sa dostali k pobreziu. More pekne modre ale s jv aziou sa to ovsem porovnat neda.

Vozovka paradny asfalt, par cyklistov.

Zastavka na pumpe, sofer vytahuje invalidny vozik pre spolujazdca.

Pobrezna cesta je vo vystavbe. Povodnu jednoprudovku rozsiruju na dva prudy v jednom smere. Takze prakticky stavaju novy most pozdlz velkej casti pobrezia.

Chalani nejdu do centra mesta, najskor ma mali vysadit cca 10km od centra ale nakonec sa zmilovali a vysadzaju ma 5km.

Ono 5km neni nist ale v tomto horku je to fakt makacka.

To bol napad ist na taiwan v juni. Som zvedavy na horucu augustovu koreu, tam asi skapem.

Nuz kukam do mapy a po drevennom cyklo chodniku postupujem do mesta.

Idem okolo golfoveho odpaliska, neskor okolo dakeho muzea. Opat stara tovaren premenena na muzeum, s kaviarnicku a roznymi foto objektami.

Neskor sa drevenna cesticka meni na asfaltovu pre bicykle a drevenna ostava pre pesich.

Ono drevenna, dosky natlcene medzi kolajami. Fakt dobry napad ako vyuzit staru kolajovu drahu.

Mimochodom do centra taitungu odporucam bus nie vlak. Bus stanica je v centre, vlakova asi 6km mimo. Mhd tu moc nefunguje, nevidel som ani jeden bus.

Zastavka na zmrzlinove prekvapko. Ovocie, drveny lad a puding. Dost velka porcia s fajn obsluho.

Cez hlavnu ulicku zhengqi plnu ovozelstankov sa postupne dostavam do ubytka.

Na tejto ulici je aj carrefour.

Prichadzam teda do ubytka enjoy sleep.

Na prizemy bar (samozrejme predrazeny). Dosol som o 2hod pred check inom.

Ubytko funguje len mesiac, ma ho mlady manzelsky par. Ono vacsina taiwancov sa vraj berie hned po skole.

Prichadza belgican, ten nema rezervaciu. Zistuje cenu 350td na noc bo je vikend, to sa mu nezda (ani mne). Chce zlavu, tak vraj ak ostane dve noci 300td, nesuhlasi a ide obehnut este neake ine ubytka. Ma prenajaty skuter na dva tyzdne.

Neskor sa vracia a dostava 300td. Kurva, ja kokot som to bookol cez booking za 1300td na 3noci a to mi este neuznali referal. Neskor zistene, ze skoro vsetci tu byvaju v rozmedzi 300-350. Tak riadne nasrany na svoju blbost. Zrejme vychodne pobrezie funguje inak ako zapad. Lacnejsie na mieste, nie cez net.

Inak majitelie super. Zasipavaju ma kopou info, hlavne baba, bo manzel nevravi moc ang.

Bookuju mi lod na green island, este, ze mi to pojdu aj vyplatit do atm ale neskor zistene, ze sa to da i na mieste.

Inak lodi tam idem kopa, skoro kazdu hodinu a vsetky skoro vypredane. Iba tri ranne mali volne miesta. Ale podla recepcnej tam ludia chodia len na otocku, bo extra drahe ubytko. Normalne rozmyslam, ze ostanem spat na plazi, uvidim v pondelok.

Pisal som do 3 dive centier. Ozvali sa mi dve, poslali mi wordove cenniky. Na dalsie otazky neodlovedali. Predpokladam, ze ang teda nula bodov. Nist pojdem tam na blind a uvidime ako dopadnem.

Nuz ale nazad do ubytka, mam fungel novy 12dorm. Neskor dochadzaju 3 mlade holandanky ale komunikuju zvacsa len medzi sebou.

Potom prichadzaju miestny, vsetci vsak len na jednu noc.

Po ubytku a pokece s majitelmi, belgicanom smer mesto.

Skoro nikde kamery, vyklenky a ani chodniky.

Nakonec zapadam na stinky toffu, fakt mi to chuti.

Najedeny presun k oceanu.

Plaz na lenosenie nieje, zadny chladok, kamene, do mora je zakaz chodit a nad hlavami furt lietaju hlucne stihacky.

Nabrezie fajn, cyklo chodnik, plno ludi.

Dokonca v altanku aj domaci bezdaci (?) popijajuci alkohol.

Dva pozicovne s bicyklami. Cena 100td od 8.00 do 19.00. Zajtra to teda vyuzijem.

Po relaxe na plazi smer nazad ubytko.

Terminal na kartu uz funguje. Domaca sa cudovala preco chcem platit kartou. Oni maju v cudzine za kazdu platbu kartou poplatok cca 1.5%. Bola v soku ked zistila, ze my nemame ziadny poplatok.

Na vecer vybehnutie von na jedlo. Opat objednavka pomocou ruky.

Prechadzka po Railway Art Village. Kde odstavena jedna vlakova suprava, par stankarov s blbostami, neaky poulicny spevaci (jeden beloch).

Obdalec regulerne podium, kopa ludi.

Fotim si to teda spoza stanov, usporiadatel vravi free welcome sit.

Tak teda hladam volnu stolicku, to sa nedari.

Na podium hra tradicna muzika, vsetci v krojoch. Taky indiani by som povedal.

Neskor sa mi uchadza stolicka (maly plastovy stokrlik).

Presuvam sa blizsie.

Na scenu prichadza novozelandska kapela (aradhna).

Sou zacina vojnovym pokrikom ako novozelandsky ragbisti len v mensom vydani.

Pesnicky zvacsa pomale. Obcas vystupenie prerusia losovonim neakych cien resp hlavnu skupinu vystrieda asi miestna hviezda, z ktora vsak nema ziadne vlastne pesnicky, vsetko priespievane velke hity. Ludia su z nej paf, ja som rad, ze tahla kade lahsi.

Nasrat na takychto umelcov.

Ha, zistujem, ze sedim pri kamosoch novozelandskej skupiny, ti sa riadne ozyvaju, niekedy aj neaky ten tanecek.

Po hlavnou vystupeni este sexi tanec bukvicaka a sikmacky. Musim povedat, ze bukvicak bol lepsi.

Okolo 23.00 navrat na ubytko.

Dnes prijemna zmena, opat sam v uliciach, fajn hudbicka.

Zatial prvy dojem z mesta ok. Len to ubytko nasralo.

Jo ozval sa mi zas jessicin kamos, ze mam zrusit ubytko a zrazu ma moze hostit resp ak chcem zajtra mozem ist s jeho spolubyvajucou na moonlight festival. Fakt chuj, najskor nemoze, potom moze. Suhlasim teda aspon s tym festival.

Hehe len ona vraj nehovori ang ale jej rodina hej. Tak som zvedavy.

Sendvic, vajco, omeleta, maso : 50td
Bus hengchun - fenggang (8.00hod, ide az do kaohsian)) : 38td ( kredit)
Zmrzlina : 65td
3xenjoy sleep, 12dorm, ranajky, ac, share sprcha : 36.69€ (1300td karta)
Stinky tofu : 60td
Voda 1.5l : 18td
Nudle, maso : 50td

Tot: 0.371s; Tpl: 0.016s; cc: 11; qc: 47; dbt: 0.0207s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb