166.den - presun do taipei


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Taipei » Shilin
July 13th 2018
Published: July 15th 2018
Edit Blog Post

Nahravam predposlednu varku fotiek na drive a smer ranajky.

Objednavam obrovsky sendvic, ktory do seba tlacim na ubytku.

Mal som dost velky problem otvorit usta, taky bol velky.

Smer vlakova stanica, kde som si v cakarni este posedel polhodinku.

Robili tu daky prieskum, jedna baba tu behala s malou kamerou.

Nasadam do lokalneho vlaku a vyskakujem uz o dve zastavky, Jingmei Station.

Uplne ako keby som sa ocitol na konci sveta. Nastupiste zanedbane, budova pred rozpadom a nikde nikto.

Teda az na jedneho cloveka co vystupil so mnou, ten bol tez trosku dezorientovany.

Ha len som nemohol najst pipac na karty, nakonec som sa musel vratit na nastupiste a tam sa odpipnut.

Na hlavnej zacinam stopovat.

Najskor nic, potom mlady par,ze ma odvezu na stanicu(komunikacia cez mobilny prekladac), po chvili dalsie auto, vodic sa mi ospravedlnil, ze nejde do taipei ale ide do np taroko.

Cakacka a zmiesany par s jednou babou vzadu, idu do taroka ale mozu ma zobrat 10km. To odmietam, zatial tu stojim len dakych 15.min

Po 5.min mi zastavuje nakladiak. Sofer ide do taipei ale ang nehovori.

Nevadi, pochopil som , ze cesta bude trvat 4hod. Vlakom 2.5hod.

Cestou mi nieco rozprava ale fakt nerozumim. Neskor vytaca kamosa a ten mi potvrdzuje kde ma vyhodi a dlzku cesty.

Tak ako cela trasa po vychodnom pobrezi i tato cast je genialna.

Nenormalne utesy, cesta v dobrej vyske, pod nami more.

Kopa cyklistov a aj turistov na autach okupuju kazde odpocivadlo spojene s neskutocnymi vyhladmi.

Vodic je velmi ohladlpuny, pusta rychlejsie auta.

Bezpecnostna pauza. Nezdalo sa mu, ze sa mu zacalo dymit z vyfuku, tak niekam volal a pokracujeme dalej.

Mensie prekvapko, vsetky nakladiaky idu na vahu, takze pretazenie vozidiel tu nehrozi, nie ako u nas.

Neskor je cestou este dalsia vaha.

Ideme mensou obklukou cez hory. Nenormalne zakruty a super stupanie.

Oproti nam 4 porsche, tie dobre rezu zakruty.

Dost motorkarov co si taktiez uzivaju tuto super cestu.

Toto mozem odporucit z taipei do toucheng, stara cesta c.9.

Ide paralelne s dialniocou c5, ta zrejme cela v tuneli.

Chalan ma vyhadzuje pri konecnej zelenej linky metra xindian, presne po 4hod. Zadek ma uz riadne bolel.

Tu davam polievku a s jednym prestup na stanicu shilin.

Tu zhavim free wifi a volam cez whatsup do ubytka.

Dost zvlastne ubytko, po booknuty mi dosol mail, ze ma dojdu vyzdvihnut do blizkeho ok martu. Bo ubytko neni niako oznacne a staff tam neni stale.

Poslali mi dokonca mapu kde je verejny telefon odkial im mam zavolat.

Nakonec cez instrukcie cez spravy sa dostavam do ubytka.

Ako fakt divny pristup.

Tu baba pouziva kalkulacku na jednoduchy vypocet 1000- 261.

Robi tu uz 5rokov, ma dve zamestnania.

Byvam na druhom poschodi kam vedu strme schody.

Izba riadne vyklimovana. Pozemi rozlozeny spolubyvajuci.

V lobby, stolovy futbal, arkadova hra a velke platno, tu sa bude dobre kukat futbal.

Relax v lobby a navecer vybehnutie k blizkemu grand hotelu. Osvetlenie fajn ale nic extra.

Jednu veceru som dnes uz mal, ryza,3prilohy a maso za 50td,文林飯包50元便當

Nuz bolo mi malo, tak v nenapadnom nocnom trhu padam k vietnamcom a dorazam sa.

Okolo shilin marketu presun na ubytko.

Na tomto obrovskom nocnom trhu nenormalne vela ludi a samozrejme jedla.

Zajtra turistika a stretko s babou z hualien.

Ruri objavila dalsi festival na hokkaide, po pivnom v sappore pojdeme aj na heso festival.

Nuz ale sklamala ma, na asahi a aj na yotei chce ist lanovkou. Tito aziati nist nezvladnu, sak to je len 8hod tury 😊

No a pri hladani ubytka som jej poslal moje parametre, one room, one bed,two people. Odpoved jasna no way 😊

Nenormalne sa na to hokkaido tesim, uz nech som tam.

Naklady:

Mega sendvic : 60td
Vlak : 14td (kredit)
Nudlova polievka : 45td
Metro : 32d (kredit)
Jedlo : 50td
Jedlo : 110td
3xhappy taipei, 6dorm, ac, share sprcha, ranajky : 739td


Advertisement



Tot: 0.201s; Tpl: 0.015s; cc: 12; qc: 29; dbt: 0.1679s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb