Huldiging op woensdagavond

Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Kaohsiung
June 19th 2010
Published: June 19th 2010

's Avonds is de feestelijke huldiging. Ons prijzengeld, 20.000 Taiwanese dollars, ongeveer € 600, schenken we aan een goed doel: de mensen in Zuid-Taiwan die onlangs getroffen zijn door overstromingen. We staan met z'n allen op het podium en krijgen een glazen trofee en mooie glazen medailles. Uitgereikt door onze eigen burgemeester Jan van Zanen.

Het is een groot feest, de hele huldiging. Het ene team gaat nog meer uit z'n dak dan het andere.

We zijn nu koffers aan het pakken en door de vele t-shirts die we gekregen hebben en de vele souvenirs, krijgen we onze koffers niet meer dicht. Henny loopt rond om op de koffers te gaan zitten.
Vanmiddag volgt een rondtour door Kaohsiung en dezelfde bus brengt ons naar het vliegveld.
We gaan ervan uit dat ook op Schiphol een cameraploeg klaarstaat, want in Taiwan zijn we inmiddels wereldberoemd. Afgelopen week stond ons team met foto en al in de nationale krant van Taiwan. Maar nog meer kijken we uit naar het weerzien met onze geliefden, vrienden en bekenden. Dus vroeg jullie bed uit.

Tot: 0.091s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 49; dbt: 0.0372s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb