Danyang'a ilk ziyaret

Asia » South Korea
July 21st 2014
Published: July 21st 2014

Yaklaşık 3 saat süren bir yolculuktan sonra ilk durağımız Jecheon’daki “사과나무집” (Elma Ağacı Restorantı) adı verilen bir restorant oldu. Mantarlı sebzeli tofu yemeğiyle meşhur olan küçük ama bu sevimli restorantta belkide en lezzetli tofu yemeğini yedim. Buradaki ilk görevimiz restorantın tanıtımını yapmak ve yediğimiz yemeğin resmini çekip facebook a yüklemekti.

Yemeğimizi yiyip enerjimizi depoladıktan sonra Cheongpungho bölgesindeki tek raylı demiryolundaki vagonlara binip Bibong dağının en yüksek zirvesine çıktık. Vagon yolculuğumuz yaklaşık 30-40 dk kadar sürdü. Çıkarken doğayla iç içeydik ve temiz havasıyla bol oksijen aldık. Bibong dağının zirvesi Jecheon bölgesinin en turistik alanlarından biri. Zirveye çıkıldığında aşağıdaki manzara ile bol fotoğraf çekilebilecek bir yer. Ayrıca burada paragliding sporu yapmakta mümkün. İlk günün ikinci görevi tek raylı vagonla yukarı çıkarken kendi resmimizi çekmek ve buraya nasıl gelindiğini anlatmaktı. Ayrıca takım arkadaşlarımızla aşağının manzarası ile beraber fotoğraf çekinmekti.

Vagonla doğa ziyafetimizden sonraki durağımız tıbbi bitkiler köyüne gidip orada şifalı bitki tozlarıyla sabun yapmak ve yine özel bir otla batik yapmak oldu. Sabun ve batikten mendil yapma işlemini bitirdikten sonra yine aynı yerde akşam yemeğimizi yedik. Normal menü de et vardı fakat biz et yemediğimiz için bize ayrı bir sofra kurdular. Herşey çok güzel bir şekilde devam ediyordu. Üçüncü görevimiz ise burada yaptığımız sabun ve batik mendilin fotoğrafını çekip o gün içerinde gezi esnasında neler hissettiğimizle ilgili kısa bir yazı yazıp facebook a yüklemekti. Görevlerin hepsini gezdiğimiz yerlere gittiğimizde an ve an yüklemek gçrevlerin en önemli özelliği idi.

Birinci günün aktivitelerini bu şekilde bitirdikten sonra Danyang Daemyung Resort una gittik. Gezimiz boyunca konaklamayı burada yapacaktık. Gruplara göre odalarımıza ayrıldıktan sonra yarım saat kadar dinlenip tekrar aşağıda lobbyde buluştuk. Otelin önündeki boş alanda gecenin geç saatine kadar 3 farklı oyun oynayarak günümüzü tamamladık. Kalacağımız otel ev gibiydi kullanabileceğimiz mutkta vardı ama kullanmaya gerek kalmadı.

Tot: 0.063s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0384s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb