Juzna korea - suhrn, naklady


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea
September 19th 2018
Published: September 22nd 2018
Edit Blog Post

Pred navstevou mi vela ludi vravelo o korei toto : spicy food, krasne baby, vsetci alkaci a neni tu nic zaujimave.

Vacsina veci je pravda :

Jedlo je ozaj dost stiplave, ono s jedlom som tu spokojny veru nebol, ziadne odlisne chute
Baby ozaj krasne ale vacsina na sebe tony mejkapu a ine vylepsenia, jo a skoro vsetky sa tu hraju ako keby nad ne nebolo
Hej su to alkaci, vsetci chlastali lacne soju, ci ranajky, obed, vecera
Ono k videniu nic speci tu ozaj neni (pre cloveka co uz bol v azii). Mesta na jedno kopito. Turistika fajn aj ked vacsina veci je robena aby bola pristupna aj pre neturistov (schody do neba)

Doprava bezproblemova. Odporcam kupit tmoney kartu, ulahcuje to cestovanie. Dobitie v pohode v obchodikoch 711…. A podobne

Ang najhorsia vo vyspelej azii. Japonsko korejcov strci do vacku.

Ludia moc priatelsky neboli. Vsetci uzavrety len v svojich bublinach az na par vynimiek (asi traja ludia)

Mrzi ma, ze mi nevyslo to jeju. Kurvam s busan air sa furt nevim dovolat a mail nula bodov.

Inak korea fajn. Ak by som siel tak asi len kvoli dmz a jeju ostrovu, no a este neaky np park kde som nebol resp ten pri sokche a tam dal 8hod okruh.

Potesila moznost platby kartou takmer na kazdom mieste.

Ceny pri ubytkach su orientacne, bo sa stale menili, odporucam bookovat online, zvacsa lepsia cena ako na mieste.

SOUL

V meste dokopy nic neni. Hej nebol som v top navstevovanom palaci changdeokgung ale vobec mi to nechyba.

Uplne sa mi pacilo zona na cheonggyechon ulici. Skvele na relax pri vode.

Pri city hall zrejme v lete byvaju rozne festivali kazdy vikend (?)

Potesilo 5nasobne stretko s jednou osobou z cs

Ako spestrenie casu odporucam pozicat free bicykel pri stanici metra oksu (treba ist odtial k vode, tam je budka s bicyklami ) a prejst sa popri rieke.

Soul tower ok, ale opat nic extra az na kvantum zamkov.

Velmi fajn bol vylet na turistiku do np bukhansan. To vrelo odporucam. Vyhlad z vrcholu baegundae je paradny. Pre menej zdatnych turistov odporucam len zakladnu trasu, pre lepsejsich trasu co som siel. T.j. prejst cele pohorie z jednej strany na druhu.

Hongdae je fajn stvrt na zabavu, len clovek musi mat so sebou id.

Ubytko

Kimchee downtown gh - 8dorm, share sprcha, ac. Toto bolo jedno z najhorsich ubytiek. Na starosti ho ma tlupa dobrovolnikov co tu robi za strechu nad hlavou a tak to aj vyzera. Bordel, ochota ziadna. Neodporucam. Cena 8€

Kimchee hongdae gh - 4dorm, share sprcha. Dalsie dobrovolnicke ubytko ale trochu lepsie. Umiestnene v tichej stvrti. Max jedna, dve noci. Cena 6.5€

Seoul gh foreigners only - 4dorm, share sprcha. Poloha velmi dobra v centre ale kvalita slabucka. Dorm malicky, s majitelom som sa ani nestretol. Opat max na dve noci.cena 7.5€

SOKCHO

Byval som dost mimo mesto. V okoli nic okrem tur.restik neni.

Plaz v samotnom sokche onicom, nestoji za navstevu. Pachla rybacinou.

Ubytko

Marina gh - 4dorm, sprcha na izbe, ranajky.Predrazene ubytko. Inak fajn, potesila velka kuchyna a k ranajkam vajicka. Majitelia v pohode.cena 15€

NP SEORAKSAN

Tak ak by bolo lacne ubytko isto by som ho navstivil 2x a dal 8hod turu.

No i tak aj dve hlavne atrakcie stali za to.(vrchol ulsanbawi a towangseong pokpo)

Zvladne to normalny clovek v pohode, bo vacsina su len schody.

Vyhlady na nezaplatenie (hehe ale plati sa vstup).

ANDONG

Onicom mestecko, kde za pozornost stoji akurat pekne pokreslena stvrt v kopci.(sinse dong)

Daju sa tu robit daytripi.

Hahoe village fajn spestrenie, tanec v maskach neodporucam je to kravina

dosanseowon confucion academy Nic extra to nebolo.

Ubytko

Gotaya gh - 4dorm, share sprcha, ranajky. Ciste, free upgrade do nizsieho dormu. Ranajky jednoduche vo forme musli. Dole je kaviarnicka kde vacsinou nik neni. Blizko zel.stanice.cena 10.5€.Odporucam.

GYEONGJU

Fajn male mestecko. Kde su zauimave hrobky v tvare kopcov.

V okoli su v pesej dostupnosti pristupne rozne lany kvetov s kopou fotiacich sa korejcov.

Z mesta sa daju podnikat rozne tury, ja som bol len na jednej (mt.namsan), nesklamala ale zas ani nicim neprekvapila. Akurat par vyrytich napisov v skale trosku potesilo a priatelsky ludia cestou. Prekvapila postova schranka so zdarma dorucenim pohladnic, ktore tu boli k dispozicii (funguje to)

Ubytko

Gh santa - 8dorm, share sprcha, ranajky.Uplne super majitel. Ubytko v centre, ciste. Ranajky musli. Cena 10€.Odporucam

GANGEOLJOT

Ok zastavka do busanu. Je tu obria postova schranka a prijmne nabrezie.

Ale treba to mat dobre nacasovane, bo busy chodia raz za pol hodinu z mestecka namchang

BUSAN

Zrejme moje top mesto v juznej koreii.

Je tu vsetko co clovek potrebuje. Mesto, jedlo, lacne ubytko, hory, plaz, more.

Turistika po pobrezi lahucka s peknymi vyhladmi (igidae coastal walk)

Na vrch jangsan uz o nieco zlozitejsia ale dalo sa to. Znacenie je, len som ho moc nechapal.

Gamcheon totalna kravina, neoplati sa. Preturistikovana farebna cast mesta. Ono zas take vau to veru neni.

Plaz gwangalli onicom ale je z nej fajn vyhlad na most, ktory sa v noci meni na dancing bridge (rozne farebne kombinacie)

Haeundae Tato plaz je na kupanie super, i ked dost vela ludi.

Ubytko

Kimchee busan - 10dorm, share kupelka,ac.Ok ubytko, asi najlepsie zo siete kimchee co som navstivil (rozumej normalny priemer). Bookovat jednoznacne cez agodu resp booking, cena o polovicu nizsia.cena 7€

TONGYEONG

Ospale mestecko s kopcom mikeuksan z ktoreho je fantasticky vyhlad na okolite ostrovceky (videl som kulove, bo zle pocasie). Da sa sem ist lanovkou alebo pesi. Druha moznost je ok ale trocha narocna.

Este sa da spustit z pod kopca na “boboch” to ak by sa clovek fakt nudil.

Inak nic exta tu neni az na pristav plny opilych ludi (vecer)

Ubytko

Mnb gh - 2dorm, kupelka na izbe.Nakonec som vyfasoval vlastnu izbu s kupelkou. Ok na 2dni, inak vnutro dost zastarale ale fajn.cena 10€

GWANGJU

Sem fakt netreba chodit. Nic zaujimave tu neni. Mal som stastie na hudobny festival, potom som tu skysol kvoli zlemu pocasiu.

V plane bola tura do np mudeongsan (vraj nic extra) ta sa neuskutocnila

NP WOLCHUSAN

Ten genialny, keby to lepsie zorganizujem mohol som spravit prechod po hrebeni. Fakt parada. Most v oblakoch zas taka velka slava neni ale je to zaujimave.

Vrchol changdeokgung stal za to.

Da sa to spravit ako daytrip z gwangju.

Ubytko

Gwangju bac - 6dorm, kupelka na izbe, ranajky.Fajn lobby s masaznym kreslom, hernou konzolou. Len dost mimo centra. Dorm v pohode, neskorsi downgrade do singel kutice nahovno. Ranajky klasicky ako vsade, musli. Cena 14€.Odporucam

DAEJEON

Tu som sa zastavil opat len kvoli turistike v np gyerongsan.

Ta pohodova, schody nesmeli chybat. Odporucam pekne vyhlady.

Mesto ma inak niako nezaujalo. Ani expo budovy nic extra.

Miesto stretka s cs som mal radsej ostat na vinnom festivale.

Ubytko

Daejeon gh skygarden - 4dorm, share kupelka, ranajky. Ok, ciste, na ranajky moznost aj instantnych nudiel. Cena 11€.Odporucam.

JEONJU

Bohuzial mi tu nevyslo pocasia, inak by som tu zostal o den dlhsie a dal mensiu turu na moaksan

Stare mesto ok ale zas nic vau. Hej boli tu tie klasicke domceky ale ako pre mna ozaj nic vau.

Vyhlad na staru stvrt je z blizkeho kopceka Pre niekoho parada, pre mna priemer.

Akurat tu zaujalo kvantum lokalov co si poziciavalo dobove kostymi a chodilo v nich po ulickach.

Ubytko

Nearesi gh jeonju - 4dorm, share kupelka, ranajky. Fajn majitel, blizko stareho centra, ciste. Cena 10€. Odporucam.

NAKLADY

Juzna korea (peach airlines let tokio - soul 84,04€) - 27dni

1€ = 1281,72w = (juhokorejsky wong) spraveny priemer z vyberov

Doprava : 157€
Jedlo : 424€
Ubytko : 241€
Vstupy : 26€
Ostatne : 5€

Spolu : = 84.04€ (let) + 955€ = 1040€

Vysledna suma je nakoniec spravena z vyberov/zamienania (tak ako v japonsku aj tu mi niekde lieta 100€)






Advertisement



Tot: 0.739s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 48; dbt: 0.4248s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb