Hot spring

South Korea's flag
Asia » South Korea » Sokcho
June 5th 2014

Dnešní den počasí opět nepřeje, takže se rozhoduji ke klasickému dni přemýšlení o budoucnosti ve Starbucksu a Almost Heaven. Po burgru ovšem dostávám chuť na nějaký výlet, tak se rozhoduji vyrazit do místních Spa. Sedám na autobus a přibližuji se k odbočce na spa, kde nejezdí autobusy a já musím vzít TAXI. Cena pohodová a já už stojím před budovou lázní. Kupuji lístek a vydávám se vstříc vodní relaxaci, která se nakonec i daří. Sice je tu více lidí, ale bazénků tu je spousta a tak trávím i chvilku ve venkovním s krásným výhledem na Seoraksan park a jsme tu jen dva. Dobře byla to opravdu jen chvilka, ale stála za to. V lázních nakonec trávím něco přes hodinu a pak se vracím opět do města. TAXI beru jen na křižovatku a místo autobusu, jdu pěšky. Cestou si dávám k večeři korejskou specialitu "bibimbab" a opět mířím na kávu a zavřít Starbucks 😊

Tot: 0.148s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0545s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb