196.den - presun sokcho

South Korea's flag
Asia » South Korea » Sokcho
August 12th 2018
Published: August 13th 2018

Rano ma prekvapuje sprava od cs. Vraj ma hangover a ide na polievku, ak chcem mozem sa pridat. Pisem jej, ze ja som v pohode, sak len dve piva 0.4l. Vzapeti mi posiela fotku tricka, ze ma pre mna darcek. Tak ok,suhlasim, zastavka je i tak po ceste na Dong Seoul Terminal odkial idu busy kazdu polhodinu do sokcho.

V lobby docapovavam vodu (som zistil az posledny den, ze je tu stroj) a vyskakujem na zastavke sinsa.

V tejto casti cs byva.

Pri cakani ma prekvapil dost velky vyskyt cudzincov. Podla cs je tu daky velky fashion obchodak. Neskor ako som siel na metro som tu objavil nonstop klub. Tak si myslim, ze hlavne kvoli tomu.

V okoli toho klubu kopa divnych ludi.

Nuz ale nazad, tak v restike cs objednava super ryzovo,zeleninovu polievku a neake fajn drobnosti k nej.

Fasujem tricko, obsluhy sa pyta kde su zachody. Mam si ist terajsie prezliect (mal som ho aj vcera na sebe). Nesuhlasim. Nebudem si kazdy den predsa menit tricka.

Jedlo super, pokec tez fajn.

Prichadza rozlucka, opat ju objimam. Hehe hlavne sa nedotykat 😊

Vcera s tym nemala problem, no dnes za svetla na frekventovanej ulici 😊

Este pred rozluckou ma zatiahla do drogerie a naparfermovala mi tricko. Vraj to robi pre ludi v buse 😊

Pritom mi urcite moc nesmrdelo.

Naskakujem na metro a jednou zmenou farby vystupujem pri bus terminaly.

Cestou zo supravy som videl kupalisko (yang dong cast hned pri rieke). Tam kopa ludi.

Na bus stanici nabieham do prveho volneho okienka, pcham mobil s mojou destinaciou a uz mam v ruke listok. Bus odchadza o 5min.

Kartou sa bohuzial platit nedalo.

Nastupistia su prehladne oznacene aj s destinaciami.

Sofer mi trha listok a uz sedim na svojom mieste.

Usporiadanie 2+1.

Sedacka velka, pohodlna, kopa miesta na nohy.

Vacsinu cestu prespim.

Okolo pekne hory a na moje pocudovanie dost velke zapchy a to sme boli uz mimo mesta. Islo sa stale po dialnici.

Sofer jazdil jak divy. Plyn, brzda.

Jedna pispauza na odpocivadle kde kvanta ludi. Letne prazdniny su tu, tak hromadne stahovanie naroda.

Zhruba po 3hod prichadzame do cielovej stanice.

Pocasie nic moc, pod mrakom a nad horami tmave mracna.

Zacina moj 5km presun do ubytka.

Najskor mini pristav, neskor fajn dva mosti, pod ktorymi neake turisticke ulicky a pieskova plaz.

Vytahom sa veziem dole z mosta a popri vychodnemu moru pokracujem dalej.

Pod mostom kopa rybarov.

Domceky male, osuchane, doplnene prazdnimy restikami.

Dalsia pieskova plaz posiata daznikmy a stanmy.

More nic moc, strasny ryby zapach, par ludi sa i kupalo.

Dorazam na znamu sokcho beach. Ale opat ziadna slava, more fakt dost smrdelo od ryb. No mozno to bol zapach z blizkeho pristavu.

Okolo restiky, stanky s blbostami, fajn pobrezny park a hordy ludi.

Ako nic proti vkusu ale tu by som isto nechcel travit pkazovu dovolenku.

Konecne dorazam do ubytka, isol som zadnou ulickou bo nahovno suradnice.

Privital ma moslimsky par. V 4dorme budem dnes sam, zajtra ma prsat, ranajku su samoobsluzne.

Dorm v pohode, dokonca aj uterak k dispozicii, ten nakonci vyuzijem na cistenie topanok.

Uterak bol k dispozicii aj v predoslom ubytku ale realne nikdy nebol v skrinke odkial sa mal brat.

Nuz po sprche (je tu vana) testujem nove tricko. Velmi dobry material.

Smer mini dedinka. Toto uz neni sokcho ale jeho predmestie daepo dong.

Popri pristave v polkruhu same restiky. Pred nimi v akvariach rozne druhy morskych zivocichov. Staci si vybrat a jedlo je nachystane. Vsetci mali rovnake ceny, zacinajuce na 30k (neaka mini vec), normalne porcie od 80k ale zas z tej porcie sa najedia 4 ludia.

Nakonec kotvim vo fritovacej ulicke. Davam shrima, zelenu vec, bol som v tom , ze mi da cely set no baba mi dala len po kuse. Tak objednavam sepiu plnenu ryzou. To bolo fakt super.

Prechadzka k hotelu ramada pri ktorom je fajn pesia zona vytvorena na hradzi ukoncena majakom.

Tu par rybarov, prechadzajuce sa rodinky, zalubene pary.

Obcas aj neaka dievcina s natackou na prednych vlasoch. Toto som si vsimol aj v soule. Ucel neviem ale na krase im to isto moc nepridalo.

Na veceru kupujem smazenych krabov, nic moc

Jedenie mi sprijemnuje karaoke na ulici.

Chlapik tu ma stroj, ludia zaplatia, zaspievaju a dokola. Obecenstvo su nahodny okoloiduci.

Ulica je velmi pekne vysvietena. Svetla su v roznych tvaroch od srdca az po flasu.

Po kulturnej vlozke spanok.

Jedlo : 10k w
Bus dong soul terminal - sokcho : 17,3k w
Nakup : 1.96€ (2.5k w karta)
Jedlo : 7.84€ (10k w karta)
Jedlo : 7.85€ (10k w karta)
2xmarina gh, 4dorm, ranajky : 31.33€ (40k w karta)

Tot: 0.057s; Tpl: 0.021s; cc: 9; qc: 29; dbt: 0.0137s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb