P?ejezd do Seoulu


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Seoul
June 6th 2014
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Geo: 37.5531, 126.915

Už jsem tu opravdu dlouho a je potřeba se posunout dál. V motelu, kde jsem bydlel, už montují za é platby nové ploché televize a to je opravdu známka, že jsem tu dlouho 😊. Letenku na ostrov Jeju mám koupenou, tak co řešit. Ráno snídaně ve Starbucks, rozloučení se a poslední oběd v Almost Heaven a jedu na nádraží a ve 13:30 autobusem do Seoulu. Kousek od nádraží usedám do Paris Baguette na kafe a zákusek a sedím tu až do podvečera, kdy sedám na metro, které mě odváží až k ubytování. To nacházím poměrně snadno. Je to hezký a čistý guesthouse. Věci si zamykám do skříňky na pokoji a jdu se najíst. Vybírám si restauraci, kde si dávám polévku a pivo. Při jídle sleduji společně s personálem Jurassic Park 😊. Po večeři se jdu projít k řece a podél ní, dělám nějakénoční fotečky a pak se vracím na pokoj a po spršce ulehám spát.


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.037s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 24; dbt: 0.0187s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb