204.den - busan (igidae park, Gwangalli Beach)


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Busan
August 20th 2018
Published: August 22nd 2018
Edit Blog Post

V noci som nemohol vobec spat.

Dnesny plan je mensia turistika po pobrezi.

Ranajky kupene v blizkom 711.

Voda docapovana zo stroja na ubytku.

Chytam bus c.24 a veziem sa az na konecnu k velkej atrakcii Oryukdo Skywalk.

To je totalna debilita.

Clovek ked chce stupit na asi 20m sklenenu plosinu si musi nasadit na topanky navleky.

Lude sa tu fotili jak divy ale fakt to nist speci neni.

V info centru zistujem ci je pravda ci su lode zrusene. Pohladna informatorka vola do pristavu a bohuzial je to pravda.

Nuz nic, prejdem na plan B, ktory vsak musim najskor vymyslet.

Zacina moj pobrezny trial cez igidae park.

Cital som, ze to je pohoda, tak moja obuv je v style beach = slapky.

Zacina stupanie po schodoch.

Velmi pekne vyhlady na blizke dva mini ostrovceky, utesy a more.

Na zaciatku je fajn jazierko a vsetko pekne upravene.

Robosi tu kosia travu.

Je tu par roznych trialov ale ja si vyberam ten co ide popri utesoch.

Slnko dobre pali ale ide sa zvacsa v tieny. Vyhlady pekne.

Trial v pohode. Skoro cely je pokryty hustou sietou z konope (?). Takze clovek do styku s podou ani neprichadza. Az na konci tam uz tato pokryvka chyba.

Na niektorych miestach su umiestnene kameri, smeruju na sire more. Zrejme vojenske, bo jednu kontrolovali vojaci.

Tura mi trvala pohodovych 1.5hod. Odporucam.

Pri konci sa mi naskytol super vyhlad na pekny most, taktiez sa da ist k moru a polozit trochu po skalach.

Po opusteny trialu uz spalujuce slnko.

Moc ludi som tu nestretol az pri konci, zvacsa dochodci.

Po hlavnej si to smerujem k plazi Gwangalli Beach.

Zastavka vo velkom obchodaku. Tu obed.

Jedna tetula mi nalozila gratis prilohu a furt mi nieco rozpravala. Jasne, ze som nerozumel.

Na plaz sa dostavam ulickou, ktora sla medzi komunistickym typom cinziakov.

Plaz z dialky vyzerala fajn pieskova.

No po priblizeni v mori kopa plastov a more nic moc.

Rozkladam sa v tieni pod plavcickou vezou.

Len chrapem a sledujem okoloiducich.

V mori vacsinuo korejci na kolesach resp na velkom surfe, ktory pohanali veslom.

Po fajn odpocinku prechadzka po plazi.

Ludi tu moc najskor nebolo ale ako sa blizil zapad slnka zacali pribudat.

Zapad tu vidiet neni.

Pri ceste kopa podnikov a restik.

Ja kotvim v ca. Samozrejme pivo.

Vonku dve korejky, uz dobre chytene (1900).

Na stole mali 8vychlastanych piv, pili ich slamkou.

Tak reku co oslavuju a uz isla debata.

Obe po 36 rokov v korejskom vydani.

Jedna zenata, druha zasnubena. Ta druha by sa dala, prva slabota.

Prva velmi zabavna, druha v depke.

Hned sa ma pyta ci som bohaty. Ze ona chce dom,deti atd.

Neskor si k nam prisada cirna huba z rwandy.

Na nho tez od zdeptanej baby otazka ci je bohaty.

Jojo aziatky chcu istoty.

Na plazi ocumovanie korejek, nuz zrejme japonsko pojde na druhu priecku.

Tu su uplne vsetky komplet pekne upravene, fajn oblecenie a vyzeraju tak moc nevinne.

Po zotmeni na moste zacala pekna svetelna sou za doprovodu hudby (moc ju ocut nebolo).

Velmi pekne.

Po sou, vecera, kuraci burger zajedany kuskami kurata.

Metrom presun na ubytko.

Metro uplne nahovno, nikde zadna mapa a obe konecne zastavky sa volaju skoro rovnako jangasan vs yangasan (zelena linka). Dost dlho som rozmyslal kam nastupit.

V supermarkete homeplus kupene 3piva a chipsy.

A pivo nie hociake ale bakalar.

Z ceskych tu mali este gambrinusa, kozla, zo slovenskych steiger.

To som bol v soku svk pivo v korei a este steiger.

V lobby som sa do toho pustil.

Na chipsi sa chytila ruska (hlboky podpriemer) z mestecka pri jekaterinburgu.

Studovala tu 3mesiace. Miluje korejsku kulturu ale ludia su tu iny.

Bola v soku ked som jej ukazal moj itinerar, bo vacsina ludi ide soul, busan a jeju.

Kopa srandy az do jednej hodiny rannej. Skoda, ze zajtra odchadza.

Kontakt som si na nu nezobral, tez skoda ale zas rusko asi tak lahko nenastivim.

Dnes fajn den, tura, plazovanie, sranda v lobby.

Naklady :

Dobitie karty : 5k w
Nakup : 2.11€ (2.7k w karta)
Nakup: 2.9€ (3.7k w karta)
Nakup : 1.96€ (2.5k w karta)
Nakup : 2.11€ (2.7k w karta(
Jedlo : 6.62€ (8.84k w karta)
Jedlo : 6.64€ (8.5k w karta(


Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0463s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb