Mid autumn festival bij 'host-family' en op de campus


Advertisement
Singapore's flag
Asia » Singapore
September 12th 2011
Published: October 3rd 2011
Edit Blog Post

Vanwege het einde van het Chinese midautumn festival heb ik bij mijn 'host family' (niet waar ik woon, maar om iets meer van het gewone singapore mee te kunnen maken) gegeten en daarna hebben we met lampionnen rond het buitenzwembad van het appartement waar ze wonen gelopen en de traditionele moon cakes gegeten.
Op de universiteit konden we zelf moon cakes maken en kijken naar een traditionele drakendans waar de draak verschillende borden met eten naar binnen werkte en vervolgens de sinaasappels het publiek in spuugde.


Additional photos below
Photos: 10, Displayed: 10


Advertisement

Moon cakes eten Moon cakes eten
Moon cakes eten

Yumi from Japan in the background
Lampion aan het plafondLampion aan het plafond
Lampion aan het plafond

We mochten de lampion mee naar huis nemen en die hangt nu aan het plafond om mijn kamer op te fleuren...
Zelfgemaakte lampionnenZelfgemaakte lampionnen
Zelfgemaakte lampionnen

(maar niet door mij)


Tot: 0.058s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0332s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb