Iets van ritme tussen de belevenissen door


Advertisement
Singapore's flag
Asia » Singapore
August 31st 2011
Published: September 25th 2011
Edit Blog Post

Eindelijk weet ik zeker welke vakken ik mag volgen. Het was een heel gedoe omdat er meer studenten zijn dan er plaats in de collegezalen en lokale studenten krijgen voorang boven internationale studenten. Maar inmiddels is alles rond. Ik volg dit semester 'micro economics', 'environmental economics and public policy', 'energy systems and climate policy' en 'energy and the environment'.
Doordat ik nu vaste vakken heb, heb ik het idee dat er ook iets van een ritme in mijn leven hier begint te komen, maar er blijven constant allemaal leuke en vaak onverwachte dingen te doen, zoals gisteren een chinees mid-autumn festival, eergisteren gegeten en rondgelopen een grote moslim markt met honderenden of misschien wel duizenden kraampjes en nog veel en veel meer mensen die allemaal daar op af kwamen vanwege het einde van de ramadan.


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.111s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0377s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb