Tirsdag den 20. september – Første dag på turen

Singapore's flag
Asia » Singapore » Commonwealth
September 20th 2011
Published: September 22nd 2011

Dagen har været ventet længe og da min mor allerede havde prøvet at sende begge mine søstre afsted på sådan en rejse, var det sidste farvel på banegården ikke det store problem. Toget gik kl. 7.27 og jeg rejste med Nicolaj fra klassen til Kastrup da han skulle til Serbien og spille vandpolo ind til næste år. Togturen gik smertefrit, bortset fra at DSB havde glemt lige nøjagtig de vogne, som vi skulle sidde i og derfor måtte finde nye pladser. I lufthavnen var det sidste farvel dog ikke helt så nemt for Camilla. Hun havde lidt svært ved at give slip på kæresten og hendes mor, men vi kom dog videre fra check-in med et par tårer i Camillas øjne. De næste par timer var lidt tunge, men hun fik snart tankerne hen på vores rejse og det hjalp. Flyveturen var helt klart en af de bedre jeg havde prøvet. Flyvet var enormt og der var få rejsende, så der var dejligt stille og serveringen var hurtig. Efter 6.30 times flyvetid ankom vi til 32 graders varme i Doha lufthavn og var i godt humør. Desværre ventede der 12 timers kedsomhed i transforterminalen. Vi fandt hurtigt ud af, at der ikke var meget at lave andet end at kigge på toldfrit og flotte biler. En rejsedag uden det store indhold.

Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 49; dbt: 0.0486s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb