Happy dragon :)

Asia » Singapore » Chinatown
January 27th 2012
Published: January 27th 2012

Kære Brevkasse.

4 x M på eventyr, startede ud en meget tidlig torsdag morgen, med frost og klart vejr i Københavns Lufthavn. Med 4 ens tasker, lidt rejsekuller og en masse forventningen lettede SQ351 med kurs mod det første stop, Singapore.

Efter 12 timer i et halvfyldt fly, god mad og ikke mindst en stor fødselsdags lagkage til Marianne (dog vil den opmærksomme tænke, at hun endnu ikke har fødselsdag, men Singapore Airlines havde kludret lidt i datoerne. Men pyt med det! Jordbærkage og champagne er altid godt…) landede vi sikkert i Singapore.

Efter 2 timer på øjet, trodsede vi (pånær Martin) jetlag og drog ud på sightseeing. Vi fik det meste af Singapore fra bus i både 31 grader og høj sol, og fra noget der minder om en monsunregn. Dagen blev sluttede af med at fejre det kinesiske nytår (dragens år), ved at spise på en restaurant i China town. Maden fik bestemt sat gang i blodomløbet, og de hygiejniske forhold var nok ikke blevet godkendt af de danske myndigheder.

I morgen står turen på en tur op i Marina Sands Hotel (Et KÆMPE nyt hotel i Singapore), hvor man kan få fuldt overblik over Singapores skyline.

Det er vidst ikke nogen hemmelighed, at det for de fleste i familien Andersen, bliver en udfordring at skulle op i disse højder J

Kh

M&M

Tot: 0.082s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.0482s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb