Filipiny - suhrn, naklady


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
March 21st 2019
Published: March 21st 2019
Edit Blog Post

Tato krajina asi nikdy nesklame. Pekne scenerie, filipinky, lacny alkohol, priatelsky ludia.

Nuz ale bohuzial cely moj pobyt bol ovplyvneni zbytocnin zranenim (oskretie nohy), ktore prepuklo az do infekcie. Takze som si tuto krajinu nemohol vychutnat naplno.

Treky nesklamali, potapanie bolo ok ale ak porovnam sluzby s indoneziou tak horsia kvalita.

Cs som mal dve, obe uplne genialne. Prakticky som neminul ani cent, starali sa o mna ako o krala. Zrejme by bol byval aj bonus ale neboli moj tip.

Mindanao v pohode, ziadne naznaky terorizmu som tam nevidel (teda az na jeden pohreb). Pred kazdym vacsim mestom vojenske kontroly ale pohodicka.

Prekvapili lety, ani jeden nemeskal, skor naopak, vzdy startovali skorej.

Na mindanao a cagiyan island sa isto niekedy vratim. Prve kvoli mt.apo co sa mi nepodarilo a super cs a druhe tiez kvoli jednemu treku a potapaniu.

Vsetky ubytka mimo cebu mali tragicke wifi.

CEBU

Tu neni co hodnotit bo som bol len pri letisku. Potesilo spoznanie francuzsky preszburger 😊

Ubytko

Jijis hostel - 4dorm, ac. Ubytko cca 15min od letiska, 5min od nakupneho centra. Ciste, fajn personal, ranajky slabe, wifi super rychle. Odporucam. Cena 450p bez ranajok, 500p s ranajkami.

CAMOTES ISLAND

Fajn ostrovcek na 3-4noci. Avsak treba mat motorku inak je clovek odrezany od sveta. Ubytko radsej riesit pri plazi santiago, v mestecku san francisco neni nic zaujimave.

Odporucam spravit si vylet na motorke na susedny ostrovcek kde neni moc turistov. Z atrakcii sa mi pacilo kajakovanie na jazere danao a podzemne jazierko v jaskyni timubo. Bukilat cave slaba, mozno za prilivu ok.

Nebol som na tulang island, z dialky tam vyzerala byt plaz pekna. Santiago beach je slaba ale da sa.

Potapal som cez camotes fune dive na uz spominanej santiago beach. Fajn male centrum, ono tu clovek ani moc na vyber nema. Videl som tu este jedno korejske ale s aziatmi potapat je ako za trest, cest vynimkam.

Ubytko

rms travelers inn - 4dorm, sprcha na izbe, fan. Lacne ale uplne od ruky. Ozaj tu ostavat iba v nevyhnutnom pripade, radsej volit ubytko pri plazi. Cena 4€.

MALAPASCUA ISLAND

Ostrov cisto o potapani za treshers zralokmi, inak tu neni nic zaujimave.

Severna plaz je pekna, da sa aj plavat (blizko je opusteny rezort), juzna onicom, neda sa plavat a kopa lodi, to iste zapadna ale tam sa da relaxovat.

malapascua treshers diving bolo moje dive centrum. Spokojnost. Ono inak bez advance ma dive centra nechceli pustit za zralokmi, tito nemali problem.

Ubytko

romantic place gh - 8dorm, sprcha na izbe, fan, bazen v areali. Fajn ubytko len sklamalo skore zavretie baru, blizko je vsak iny. Bazen len potesil. Odporucam. Cena 350p

DAVAO

Tu som mal velke stastie na velmi dobru cs. Druha cs s ktorou som bol len na nocnom trhu tez do pohody.

V meste neni nic zaujimave. Na mt. Apo som chcel ist cez cestovku wanderleegs ale zrusilo to. Inak som na nich nasrany bo den pred tym bolo este vsetko ok

SAMAL ISLAND

Neplanovana zastavka vdaka fajn cs, ktora tu ma dom. Spoznanie filipinskej kultury na dedine. Ludia na vecer len chlascu a chlascu.

Z ostrova som moc nevidel ale podla cs su tu pekne plaze avsak kazdu vlastni daky rezort, tak su spoplatnene (20-100p)

Sem by som sa isto vratil a viac to tu preskumal, samozrejme iba s cs. Ta ma furt vola.

MATI

Hodnotenie opat ovplyvnene zranenim.

V mestecku nist neni. Blizko je dlha pieskova plaz dachican. No ta je skor pre surferov, na plavanie velke vlny.

V okoli sa da ist aj trekovat ale bohuzial som to neriesil.

Ubytko

Chew city lodge - double bed, fan, share kyblova kupelka. Na jednu, dva noci ok. Nic specialne. Cena 250p resp 200p singel.

VALENCIA

Prijemne mestecko s lacnym jedlom.

Trek k mt.musuan a jazero apo sklamanie, neodporucam. Avsak odporucam ist na mt.capistrano. len je tu povinny guide (500p). Mna pustili bez neho. Trochu viac narocne ale pohoda. Hore super skaly a pekny vyhlad.

Ubytko

carmont inn - singel, fan, kupelka, tv. Ok lokalita, restika hned vedla. Odporucam. cena 300p

MALAYBALAY

V mestecku prijemny park kaamulan grounds a mimo fajn trek panimahawa ridge. Ten je jednoduchy avsak vacsinu sa ide po slnku. Vyhlad nadherny. Opat i tu mal byt udajne povinny guide ale nik si ma nevsimal.

Este som mal trek na mt.palaopao. vyhlad z neho slaby, cesta velmi tazka. Zaujimava bola velka jaskyna s ludskymi pozostatkami. Vraj je povinny guide ale opat som siel bez neho. Moc toto neodporucam, za tu namahu to nestalo, opat sa slo vacsinou po slnku resp da sa ist aj medzi stromami ale je to velmi narocne.

Ubytko

vila alemania inn - double bed,fan, share kupelka, tv, umyvadlo na izbe. Lokalita ok, obsluha fajn. Odporucam .cena 350p

CAGAYAN DE ORO (cdo)

Mesto onicom, nic zaujimave tu neni.

Pozitivum bola opat cs a jej sluzka. Fajn zabava po veceroch pri flaske vina.

Mal som vylet k divine mercy kde je velky jezis kristus ako spestrenie ok ale zeby sa tam mal clovek trepat to asi nie.

CAMIGUIN ISLAND

Prijemny ostrov kde som vsak nevyuzil vsetky jeho vymozenosti. Keby som zdravy bolo by to uplne o inom. Hlavne mrzi neuskutocneny trek na sopku hibok hibok. Hot and cold spring mozu byt tiez dobrym spestrenim.

Trek na old vulcano neodporucam, je to len krizova cesta so slabym vyhladom.

Snorchlovanie pri podmorskom cintorine je tez blbost. By som povedal, ze to je velky tourist trap.

Ubytko

camiguinsouldive - 4dorm, share sprcha, fan. Tiche ubytko s fajn majitelmi. Maju aj potapacske centrum. Nevyhoda, ze tu neni nikde v okoli normalne jedlo, treba mat motorku. Toto ubytko by som riesil asi len kvoli potapaniu, inak by som byval inde. Cena 200p

Gv hotel - singel, ac, private sprcha, tv. Fajn ubytko v meste. Wifi len v lobby. Cena 525p

NAKLADY

Filipiny (scoot airlines ateny - cebu 241.21€) - 28dni

1€ = 58p (p = filipinske peso)

Doprava : 51.08€ + 3 374p (zaratane aj terminal fee)
Jedlo : 12.08€ + 5 962p (vratane alkoholu)
Ubytko : 21.55€ + 5 225p
Vstupy : 155p
Ostatne : 2.33€ + 14 381 (potapanie, motorka, benzin, suveniry, doktor…)

Spolu : = 241.21€ (let) + 87.04€ + 29 097p= cca 835€


Advertisement



Tot: 0.139s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.0475s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb