135.den - El Nido


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Palawan » El Nido
January 19th 2013
Published: April 24th 2013
Edit Blog Post

V noci som nakonec nemohol ani za boha zaspat,dost tomu pomohol generator a debilna alternativna hudba.

Po zobudeni som sa vybral odpat do dedniy. Vodu uz nekupujem ale chodim si ju davat capovat na vodostanicu. Nieco na sposob vodomatov v thajsku/malajzii len tu je na to budova a obsluhuje ju chlapik. Cena 1l = 2,5p.

V pekarni opat nakup kolacov,predavacka sa pomylila vo vydavani,tak som zarobil 10p. Vyteseni z lahkeho vydelku som siel na ryzu s kur.masom. Chlapik,ze 50p,ok teda. No len ten debil by ukazoval len na maso,som automaticky bral ryzu gratis.Hovno,chuj si vypytal aj za ryzu. Poucenie,nespekulovat zbytocne s restikami.

Na bus stanici zistene ceny a odchody busov do puerta princesa,4/00 nac za 250p, 6/00 ac za 480p, 8/00 nac 250p. Pojdem hned na ten prvy bus,bo ktovie kolo budem cakat na pripoj do sabangu. Ale este je otazne ci ten skory bus aj pojde ale to mam este cas zistovat.

Dalej som sa pobral okolo ubytka na plaz coron coron,odliv,plaz spinava,nic moc teda. Isiel som po pobrezi a za 3 utesom som nasiel super pieskovu dlhokansku plaz s minimom ludi. More v pohode ale cakal som priezracnejsie. Cesta mi sem trvala zhruba 10.min i ked bolo treba prejst neake tie utesy ale v pohode,zvladne to aj male detia.

Rozlozil som si uterak co som zobral z ubytka a siel do vody. Na plazi len relax ,kupanie ,slnenie, kupanie a tak dokola. Je tu aj mini bufet ale nezistoval som ceny,vsetko potrebne som mal v batohu. Obcas sa tu prehnali predavaci goralok ale neboli moc doterny. Neskor zacal uz priliv ,tak mensie vlnky. Ako sa posuvalo slnku posuval som sa aj ja pod tiene. Bol som pod kokosou palmou,ked zafukal vietor mal som strach aby mi tie kokosi nepopadali na hlavu. Na plazi bol som skoro 5 hodin. Kedze sa mi minula voda o 15/30 som sa pobral nazad.

Mensi problem s cestou,voda riadne stupla,tak som musel trosku viac splhat po utesu. Inak da sa sem dostat aj klasicky po ceste,len to e na pesibus dlhsie a clovek pride o prechadzku popri mori. V jednom useku vo velkom na plazi rubali palmy,zrejme tu budu stavat dalsie ubytka. Inak je to tu zatial v pohode,vsetko je sustrede v el nidu,v okoli je to este puste.

V ubytku sprcha,potesujuca sprava,francuzka odvedla je prec. Dosli sem kuknut volaky rusiaci ale nasranu odisli.

Po mensom odpocinku som siel zas do dediny. Na mojej ulici este pred dedinou som si dal jedlo z hrnca. Dake morske veci s ryzou. Bolo to dost kysele a stiplave ale fakt mega porcia.V stanici na vodu mi chalan povedal,ze robi do 19/30,tak vodu doplnim na spiatocnej ceste.

V pekarni opat testovaie dalsich kolacikov. Smer alternativ a tour B,zenska mi nechcela dat zlavu,mam vraj pockat na guideho,tak som si siel medzi tym vyzdvyhnut laundri. este som skusil zjednat po ceste tour v inej cestovke ale vobec ziadna reakcia.

Po vrateny sa do alternativ hotela,tak guide nebol,tak som siel priamo oproti do pozicovne odkial som siel aj na tour A,tu mi hned chlapik dal zlavu 100p. zatial maju nahlasenych len 3 ludi,super,zas sa napraskam. Vacsina ludi chodi na tour A + C ostatne su neni moc popularne.

B som si vybral hlavne kvoli keske co ma byt na jednom ostrove kde sa natacal jeden diel Bourna.

Po navrate do ubytka so msi chcel ist kupit este pivo do blizkeho senku.Debil zapotil za male pivo 60p,nasrat ti. Zajtra si uz fakt musim v meste kupit to litrove pivo. Len nemam otvarak,som aj rozmysal,ze si kupim ale po zapoteny 50p som si to hned rozmyslel,neviem kde na tie astronomicke sumy chodia.

Okolo 19/00 som si zobral stolicku a posadil sa na plazi,sledoval zapad slnka,paradny relax.

Dnesny relax ma uplne odrovnal,zapadol som do postele uz o 20/00

naklady

ryza,maso - 65p
voda z vodostanice 2l - 5p
kolaciky 22ks - 40p
ryza,morska haved - 50p
kolaciky 10ks - 20p
voda z vodostanice 2l - 5p
laundry 1,5kg - 90p
tour B - 700p

fotky
http://min.us/mjeiywPKNNZak


Advertisement



Tot: 0.051s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0268s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb