28.den - camiguin island (potapanie)


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Mindanao
March 10th 2019
Published: March 11th 2019
Edit Blog Post

Este k vcerajsku.

Nakonec relax pri mori s chipsami sa nekonal.

Najskor som ich nemohol otvorit. Tak som behol do kuchyne pre noz. S jeho pomocou sa mi to podarilo.

Nuz si sadam na moje miesto a po chvili dosli skurveny psi.

Furt dobiedzali bo citili jedlo. Kurvy prasive.

Tak som zaliezol na dorm.

V areali iba span par.

Na dorm nedosol nikto.

Noha dobre opuchnuta, no rano uz menej.

Tak idem teda potapat.

Na ranajky kelinkova polivka.

Podpisujem papier co vzdy pred potapanim, fasujem vystroj a cakam na ostatnych ludi.

Prichadzaju traja litovci a spaniel.

Litovci su na bicykloch okolo sveta, spaniel je divemaster a len tak sa mota.

Nasadame na malu kocabku a rutime sa k prvemo bodu black forest (ak som dobre rozumel)

Tu chytali na clnkoch rybari. Nie na pruty ale sietou.

Lodka fakt uboha, pri kazdej vacsej vlne sme museli spomalit a voda nas krasne ostriekala. Po nalodeni sme vyfasovali este chranice usi proti hluku z motoru. Vesnicko ma strediskova.

Najskor som mal svoje plutvy i okuliare ale ziadna organizacia vystroja tak sa to pomiesalo.

Prvy krat mi niekto nasadzoval aj zatahoval plutvy, bo fakt mini lodicka.

Dal som si 6kg ale nabuduce dam len 5kg, predsa som len nieco uz schudol.

Zacina ponor, viditelenost ok ale mohla byt i lepsia.

Dole kopa koralov a ryb.

Guide nas obcas kontroluje ale vsetko su to skuseny potapaci. Litovec potapa uz 20rokov ale zatial nemal stastie vidiet mantu.

Po 45min sa vynarame. Bezpecnostna zastavka bola pri dne, tak aspon nebola nuda a mohli sa sledovat ryby a korali. Dali sme 31m. Moja cerifikacia je len do 20m.

Na palube som cakal obcerstvenie, vodu. No nic nebolo. Chuj som svoju vodu nemal.

Presun na miesto wall.

To len o par stoviek metrov dalej.

Opat dezorganizacia, ja mam svoje veci ale spaniel nie.

Skaceme do vody a ponor.

Tu nas caka plavba popri utesu. Prud slabucky.

Litovci idu do jedneho prielezu v skale, ide aj spaniel tak i ja. Guida caka na druhej strane.

Samozrejme nenam s tymto skusenosti tak som pri vyleze trochu zavadil o vrch. Ale pohoda

Bezpecnostna prestavka opat pri dne.

Dvaja litovci zostali este o par minut dole dlhsie.

Pri oboch ponoroch mi bola po case zima. Keby vim vypytam si este jednu vrstvu. Ostatny mali.

Druhy ponor 51.min a hlbka len 27m. Guide bol furt v 20m bo mal vo flasi 150 miesto standartu 200, ja som mal 250 ale to sa mi nezda.

Vyrazili sme nieco o 8.30 a nazad dosli okolo 14.00.

Span tu cakali kamosi zo vcera s ktorym robil party vo svojom prenajatom dome.

Kvoli tej party par neskoro vstal a nestihol lod na bohol. Tak tu neplanovane ostavaju jednu noc resp u spaniela.

Na ubytku novy clovek (fra) a v dorme uz dalsi dvaja ludia. Tych som zatial nevidel.

Po sprche, voda strasne pomali tiekla, spanok na izbe.

Noha mi trocha odpuchla. Zranenia som pokropil dezinfekciou, uvidime ako sa to bude vyvijat.

Asi po 3hod vypadnutie z dormu.

Pri bare mini pokec s fra a skotkou. Ta ma rodinu v armensku.

Na bohole bola na plazi anda (to som mal v plane minuky rok ale nezadarilo sa). Plaz perfektna a prakticky bez turistov, sem dosla z boholu lodou.

Cestuje bez planu, na ande planovala ostat 4dni, no nakonec ostala 8dni.

Fra ide kukat do mesta moto gp.

Jack (majitel), vravel, ze nazad po 18.30 bude tazke stopnut jeepeny resp motorolu. Bo nic nechodi ale mototaxi su vzdy k dispozicii.

Dnes bude na cestach aj vela opilych vodicov,bo su kohutie zapasy blizko nasho ubytka.

Mna toto uz nezaujima, vzdy je to len par sekundovy boj.

Na veceru som skocil po ceste doprava k pristresku asi 500m kde robili maso na palicke, jasne, ze ryzu nemali.

Pri ceste predavali i ryby, skoda, ze ich aj nerobili.

Zajtra presun do ubytka do mesta, tam budem len lezat na izbe, jedlo bude blizko tak pohoda.

Vecer klasicky pri mori.

Naklady :

4xmaso na palicke : 48p


Advertisement



Tot: 0.064s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 33; dbt: 0.0338s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb